Call Center ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo Call Center -ansioluettelo, joka saa sinut haastatteluun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja saat haastattelun jo tänään.

Puhelinkeskus ansioluettelo esimerkki
Keskimääräinen luokitus: 4.8 (38 ääntä)
Puhelinkeskus ansioluettelo esimerkki

Etsitkö tehokasta tapaa laatia ansioluettelo puhelinkeskustyöpaikkaa varten? Call Center -ansioluetteloartikkelimme tarjoaa kattavan oppaan sellaisen ansioluettelon laatimiseen, jonka avulla työnantajat huomaavat sinut. Artikkelimme sisältää vaiheittaiset ohjeet ansioluettelon kirjoittamiseen sekä vinkkejä, joiden avulla saat sen erottumaan kilpailijoista. Avullamme voit varmistaa, että ansioluettelosi on paras mahdollinen ja saada haluamasi työpaikan.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä Call Center tekee?

Puhelinpalvelukeskus on keskitetty osasto, joka käsittelee asiakaspalvelu- ja tukitiedusteluja. Se on tyypillisesti varustettu asiakaspalvelutiimillä, jonka tehtävänä on tarjota apua asiakkaille puhelimitse, sähköpostitse, chatin kautta tai muiden kanavien kautta. Puhelinpalvelukeskuksen ensisijainen tehtävä on vastata asiakkaiden tiedusteluihin, ratkaista ongelmia ja antaa tietoa asiakkaille. Se tarjoaa myös foorumin, jossa asiakkaat voivat ilmaista huolensa, tehdä valituksia ja antaa palautetta.

Aloitamme kohta, mutta ensin tässä on muutamia muita Call Centeriin liittyviä ansioluetteloesimerkkejä:

Mitkä ovat Call Centerin vastuualueet?

  • Vastaa tiedusteluihin, tilauksiin ja valituksiin ajoissa ja täsmällisesti.
  • Asiakaspalvelun tarjoaminen ja teknisten ongelmien ratkaiseminen asiakkaille.
  • Käsittele tilaukset ja maksut tarkasti.
  • Ratkaise asiakkaiden valitukset ystävällisesti ja ammattimaisesti.
  • Ylläpidä asiakastietoja tietokannassa.
  • Seuraa asiakkaita tyytyväisyyden varmistamiseksi.
  • Tarjota ajantasaista tietoa tuotteista ja palveluista.
  • Pysy ajan tasalla alan parhaista käytännöistä.
  • Säädä ja räätälöi palveluja asiakkaiden tarpeiden mukaan.
  • Asiakaspalveluun liittyvien ongelmien tunnistaminen ja ratkaiseminen.

Näyte Call Center ansioluettelo inspiraatiota varten

Henkilökohtaiset tiedot:
Nimi: Nimi: John Doe
Osoite: 123 Main Street, Anytown, Yhdysvallat
Sähköposti: john.doe@example.com
Puhelin: (555) 123-4567

Yhteenveto:
John Doe on kokenut Call Center -ammattilainen, jolla on runsaasti asiantuntemusta asiakaspalvelusta, myynnistä ja teknisestä tuesta. Hän luottaa kykyynsä tarjota laadukasta asiakaspalvelua ja tuottaa poikkeuksellista asiakastyytyväisyyttä. Hän on myös erittäin taitava viestijä, joka pystyy rakentamaan tehokkaasti suhteita ja ratkaisemaan ongelmia.

Työkokemus:

  • Puhelinkeskuksen edustaja, ABC Company, Anytown, Yhdysvallat (2020-Present)
    • Vastasi saapuviin asiakastiedusteluihin ja antoi täsmällisiä tietoja.
    • Kehitti asiakassuhteita ja lisäsi tuotteiden ja palvelujen myyntiä.
    • Tutki asiakaskysymyksiä ja saattoi monimutkaiset ongelmat johdon käsiteltäväksi.
  • Teknisen tuen edustaja, XYZ Company, Anytown, Yhdysvallat (2017-2020)
    • Tarjosi asiakkaille teknistä tukea ja vianmäärityspalveluja.
    • Tuotti asiakastyytyväisyyttä ongelmanratkaisun ja tuotekoulutuksen avulla.
    • Suoritti laadunvarmistustestejä ja antoi palautetta tuotetiimeille.

Koulutus:
ABC University, Anytown, Yhdysvallat (2014-2017).
Tietotekniikan kandidaatti

Taidot:

  • Asiakaspalvelu
  • Myynti
  • Tekninen tuki
  • Ongelmanratkaisu
  • Viestintä
  • Laadunvarmistus

Sertifikaatit:
ABC Company (2018)

Kielet:
Englanti (äidinkieli), espanja (keskusteleva)



Vinkkejä Call Centerin ansioluetteloon

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Call Centerin ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Call Center - Tutustu heidän neuvoihinsa, joiden avulla voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta asiakastyytyväisyyttäsi ja viestintätaitojasi.
  • Hakijalla on oltava kokemusta asiakaspalvelusta ja teknisestä tuesta.
  • Osoita kykyäsi vianmääritykseen ja ongelmanratkaisuun.
  • Mainitse mahdolliset asiaankuuluvat tekniset todistukset tai pätevyydet.
  • Sisällytä lisätaidot, kuten asiakaspalveluohjelmistojen tuntemus tai kielitaito.


Call Center ansioluettelo Yhteenveto esimerkkejä

Yhteenveto tai tavoite on tärkeä osa puhelinkeskuksen ansioluetteloa, koska sen avulla työnantajat näkevät nopeasti työnhakijan tärkeimmät pätevyydet ja taidot. Se antaa myös lyhyen yleiskatsauksen hakijan taustasta ja kokemuksesta, mikä voi auttaa työnantajia tekemään tietoon perustuvan päätöksen siitä, harkitaanko hakijaa avoimeen tehtävään. Sisällyttämällä ansioluetteloon tiivistelmän tai tavoitteen hakijat voivat osoittaa, miksi he ovat paras henkilö tehtävään, ja auttaa työnantajia tunnistamaan nopeasti parhaan ehdokkaan tehtävään.

Esim:

  • Erittäin motivoitunut puhelinpalvelukeskuksen ammattilainen, jolla on 10 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja teknisestä tuesta ja joka osaa ratkaista asiakkaiden ongelmat ajoissa.
  • Kokenut puhelinkeskuksen edustaja, jolla on vahva tausta asiakaspalvelussa ja myynnissä sekä taito ymmärtää nopeasti asiakkaiden tarpeet.
  • Kokenut puhelinkeskuksen ammattilainen, jolla on 7 vuoden kokemus erinomaisesta asiakaspalvelusta ja teknisestä tuesta sekä erinomaiset ongelmanratkaisutaidot.
  • Puhelinkeskuksen asiantuntija, jolla on 5 vuoden kokemus nopeatempoisesta ympäristöstä. Erinomaiset viestintätaidot ja taito ratkaista asiakkaiden ongelmat nopeasti ja tehokkaasti.
  • Omistautunut puhelinpalvelukeskuksen edustaja, jolla on 3 vuoden kokemus asiakaspalvelusta, joka osaa käyttää useita puhelinjärjestelmiä ja syöttää asiakastiedot tarkasti.


Rakenna vahva kokemusosio Call Centerin ansioluetteloosi

Vahvan kokemusta käsittelevän osion luominen puhelinpalvelukeskuksen ansioluetteloon on tärkeää, jotta voit osoittaa kykyäsi käsitellä asiakaspalvelukyselyitä ja muita tehtäviä. Tämä osio olisi räätälöitävä siten, että siinä korostuu asiaankuuluva kokemuksesi asiakaspalvelun alalla, ja sen olisi sisällettävä konkreettisia esimerkkejä siitä, miten olet menestyksekkäästi käsitellyt asiakaskyselyitä, ratkaissut asiakasvalituksia ja tarjonnut laadukasta palvelua. Tässä osiossa olisi myös mainittava mahdolliset asiakaspalveluun ja puhelinpalvelutyöhön liittyvät koulutukset tai todistukset. Korostamalla kokemustasi voit osoittaa mahdollisille työnantajille, että sinulla on tarvittavat taidot, tiedot ja kyvyt menestyä puhelinkeskustehtävissä.

Esim:

  • Asiakaspalvelun tarjoaminen yli 100 asiakkaalle päivässä nopeatempoisessa puhelinkeskusympäristössä.
  • Avustanut asiakkaita heidän tiedusteluissaan ja valituksissaan ja tarjonnut ratkaisuja heidän ongelmiensa ratkaisemiseksi.
  • Kehitti asiakassuhteita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua.
  • Käsitteli tilaukset, palautukset ja vaihdot nopeasti ja tarkasti.
  • Käsitteli asiakkaiden valitukset ajoissa ja ilmoitti ratkaisuista.
  • Hyödynsi asiakasvalituksia parannusalueiden tunnistamiseksi.
  • Suoritti asiakaspalvelutehtäviä, kuten vastasi asiakkaiden tiedusteluihin, antoi tuotetietoa ja ratkaisi asiakkaiden valituksia.
  • Seurasi asiakkaita varmistaakseen heidän tyytyväisyytensä asiakaspalveluun.
  • Ylläpitänyt asiakastietoja asiakkaiden mieltymysten seuraamiseksi.
  • Johti asiakaspalvelutoimintoja ja valvoi asiakaspalveluhenkilöstöä.


Call Center ansioluettelo koulutus esimerkki

Puhelinkeskusagenttien tutkinto on yleensä lukion päättötodistus tai vastaava. He voivat myös saada työpaikkakoulutusta tuotteista ja palveluista, joita he myyvät tai tukevat. Toimialasta riippuen agentit saattavat tarvita erityistietoja tai -taitoja, kuten sujuvaa vieraan kielen taitoa. Lisäksi työnantajat voivat vaatia, että edustajilla on korkeakoulututkinto asiakaspalvelusta, liiketaloudesta tai muusta vastaavasta alasta.

Seuraavassa on esimerkki Call Center -ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:

  • Bachelor of Arts in English, University of California, Los Angeles, CA, 2018.
  • Viestinnän tutkintotodistus, University of California, Los Angeles, CA, 2017
  • Certificate in Call Center Training, Los Angeles Community College, Los Angeles, CA, 2016.


Call Center Taitoja ansioluetteloon

Taitojen lisääminen puhelinkeskuksen ansioluetteloon on tärkeää, koska sen avulla työnantajat voivat nopeasti tunnistaa, mikä pätevyytesi ja kokemuksesi tekee sinusta loistavan ehdokkaan tehtävään. Sen avulla mahdolliset työnantajat voivat myös arvioida, miten voit sopia heidän organisaatioonsa, ja ymmärtää paremmin, mitä voit tuoda mukanasi. Taitojen lisääminen ansioluetteloosi auttaa työnantajia tunnistamaan, millaisia taitoja sinulla on, joista olisi hyötyä työtehtävässä. Esimerkkejä taidoista, joista voi olla hyötyä puhelinkeskustehtävissä, ovat asiakaspalvelu, ongelmanratkaisu, viestintä, monitehtäväisyys ja tietokoneen käyttötaito.

Pehmeät taidot:

  1. Viestintä
  2. Asiakaspalvelu
  3. Ongelmanratkaisu
  4. Organisaatio
  5. Ihmisten välinen
  6. Kuunteleminen
  7. Kärsivällisyys
  8. Sopeutumiskyky
  9. Ajanhallinta
  10. Monitehtäväisyys
< />
Kovat taidot:
  1. Asiakaspalvelu
  2. Puhelimen etiketti
  3. Tietokoneen lukutaito
  4. Tietojen syöttö
  5. Monitehtäväisyys
  6. ajanhallinta
  7. Viestintätaidot
  8. Ongelmanratkaisukyky
  9. Aktiivinen kuuntelu
  10. Ristiriitojen ratkaiseminen


Yleiset virheet, joita kannattaa välttää Call Centerin ansioluetteloa kirjoittaessa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Call Centerin ansioluettelon tärkeimmät tiedot

  • Sisällytä asiakaspalvelukokemuksesi
  • Korosta viestintä- ja ongelmanratkaisutaitojasi
  • Korosta kaikki asiaankuuluvat tekniset taidot ja todistukset
  • osoittaa kykynsä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä.
  • Mainitse saamasi palkinnot tai tunnustukset
  • Kuvaile kykysi käsitellä vaikeita keskusteluja
  • Näytä kykysi pysyä rauhallisena ja keskittyneenä paineen alla.
  • Korosta kokemustasi tietojen syöttämisestä ja asiakastietokantojen hallinnasta.

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi