Etsitkö työtä kassamyyjänä? Voisimme auttaa sinua luomaan vaikuttavan ansioluettelon. Kassamyyjänä toimiminen vaatii tarkan huomion yksityiskohtiin ja erinomaista asiakaspalvelutaitoa. Esimerkki ansioluettelomme auttaa sinua esittelemään kokemuksesi ja taitosi selkeästi ja ammattimaisesti. Tutustu alla olevaan esimerkkiin ja luo oma upea ansioluettelosi jo tänään.
Me käsittelemme:
- Kuinka kirjoittaa ansioluettelo, toimialasta tai ammattinimikkeestä riippumatta.
- Mitä ansioluetteloon kannattaa laittaa, jotta se erottuu muista.
- Parhaat taidot, joita työnantajat kaikilla aloilla haluavat nähdä.
- Miten rakentaa ansioluettelo nopeasti meidän ammatillinen Ansioluettelon rakentaja.
- Miksi sinun pitäisi käyttää ansioluettelomalli
Mitä Palvelukassa tekee?
- Vastaanottaa maksuja asiakkailta
- Tallentaa maksut järjestelmään
- Antaa vaihtorahaa
- Raportoi päivän myyntitulokset
- Lyhytaikainen kokki Ansioluettelo Näyte
- Ruokapalvelutyöntekijä Ansioluettelo Näyte
- Kahvilan johtaja Ansioluettelo Näyte
- Keittiöassistentti Ansioluettelo Näyte
- Bankettikokki Ansioluettelo Näyte
- Forwarder Ansioluettelo Näyte
- Leipomo virkailija Ansioluettelo Näyte
- Leipomopäällikkö Ansioluettelo Näyte
- Catering-kokki Ansioluettelo Näyte
- Grillikokki Ansioluettelo Näyte
- Kokenut baarimikko Ansioluettelo Näyte
- Päällikkö Ansioluettelo Näyte
- Kalustopäällikkö Ansioluettelo Näyte
- Busser Ansioluettelo Näyte
- Tiimin jäsen Ansioluettelo Näyte
- Fast Food Manager Ansioluettelo Näyte
- Elintarviketeknologi Ansioluettelo Näyte
- Baker Ansioluettelo Näyte
- Baaripalvelija Ansioluettelo Näyte
- Juomapäällikkö Ansioluettelo Näyte
Mitkä ovat Palvelukassa vastuualueet?
- Asiakkaiden palvelu
- Kassatoiminnot
- Maksujen vastaanottaminen ja kuitin antaminen
- Luotto- ja maksukorttimaksut
- Käteisen rahan käsittely ja vaihto
- Kassan tilitykset ja raportointi
- Asiakastietojen syöttäminen ja ylläpito
- Reklamaatioiden ja palautusten käsittely
- Kassakoneen ja muiden maksupäätteiden ylläpito ja huolto
Näyte Palvelukassa ansioluettelo inspiraatiota varten
Nimi: Anne Virtanen
Osoite: Esimerkkitie 123, 00100 Helsinki
Puhelin: 040 1234567
Sähköposti: anne.virtanen@example.com
Anne Virtanen on kokenut palvelukassan hoitaja, jolla on vahva asiakaspalveluosaaminen ja kyky työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä. Hän on tottunut käsittelemään kassalla maksuja, huolehtimaan vaihtorahasta ja auttamaan asiakkaita löytämään etsimänsä tuotteet. Anne on järjestelmällinen ja tarkka työssään, ja hänellä on hyvät tiimityötaidot.
Työkokemus
- Palvelukassan hoitaja, K-Supermarket, Helsinki (2018-2020)
- Vastaavan kassanhoitajan sijaisena toimiminen
- Asiakkaiden maksujen vastaanottaminen ja kuitin tulostaminen
- Vaihtorahan laskeminen ja kassan tilitykset
- Palvelukassan hoitaja, S-Market, Espoo (2016-2018)
- Asiakkaiden avustaminen ja palveleminen ruokakaupassa
- Tuotteiden hyllyttäminen ja järjestyksen ylläpitäminen kassalla
Koulutus
- Kaupan alan perustutkinto, Stadin ammatti- ja aikuisopisto, Helsinki
- Kassatyön sertifiointi, Kaupan Liitto
Osaaminen
- Asiakaspalvelu
- Kassatyö
- Tiimityö
- Järjestelmällisyys
Kielet
- Suomi - Äidinkieli
- Englanti - Hyvä
Vinkkejä Palvelukassa ansioluetteloon
Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Palvelukassa-ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Palvelukassa - Tutustu heidän neuvoihinsa, joiden avulla voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.
- Esittele vahvat asiakaspalvelutaidot, kuten ystävällisyys ja kyky työskennellä paineen alla.
- Korosta tarkkuutta ja taitoa käsitellä rahaa ja maksutapahtumia.
- Mainitse kokemus kassajärjestelmien käytöstä ja laskujen käsittelystä.
- Osoita hyvät organisointitaidot ja kyky työskennellä tiimissä.
- Korosta aikaisempaa työkokemusta kassatyöskentelystä ja asiakaspalvelutehtävistä.
Palvelukassa ansioluettelon yhteenveto Esimerkkejä
Palvelukassan ansioluettelon yhteenveto tai tavoite auttaa työnantajia nopeasti ymmärtämään hakijan vahvuudet ja ammatilliset tavoitteet. Se voi auttaa erottamaan hakijan muista ja osoittaa heidän soveltuvuutensa tehtävään. Hyvä yhteenveto tai tavoite voi myös auttaa työnhakijaa erottumaan positiivisesti ja houkuttelemaan työnantajan kiinnostuksen.
Esimerkiksi:
- Ruokakaupan kassamyyjä, joka tarjoaa ystävällistä ja nopeaa palvelua asiakkaille
- Osaava kassahenkilö, joka hallitsee erilaiset maksutavat ja kassakirjanpidon
- Palvelunumerojen ja arvopapereiden vaihto vankalla asiakaspalvelukokemuksella
- Kokemus valikoimien ja hyllyjen täyttämisestä tarpeiden mukaan
- Energisen ja iloisen asiakaskohtaamisen taitaja
Rakenna vahva kokemusosio Palvelukassa ansioluetteloosi.
Vahvan kokemusosion rakentaminen palvelukassan ansioluetteloon on tärkeää, koska se osoittaa työnantajalle, että sinulla on tarvittava kokemus ja taidot tehtävään. Vahva kokemusosio auttaa sinua erottumaan joukosta ja osoittaa, että pystyt hoitamaan kassatehtävät tehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Työnantajat haluavat nähdä, että olet tehnyt vastaavia tehtäviä aiemmin ja kykenet tarjoamaan laadukasta palvelua asiakkaille.
Esimerkiksi:
- Palvelukassan hoitaja, XYZ-kauppa, Helsinki - Vastuullinen kassatyöskentely ja asiakaspalvelu
- Asiakaspalvelija, ABC-Keskus, Tampere - Kassatyöskentely ja maksuliikenteen hoitaminen
- Kassanhoitaja, EFG-liikkeet, Turku - Kassatoimintojen ja rahaliikenteen hallinta
- Palvelukassan assistentti, QRS-kauppa, Espoo - Asiakaspalvelu ja kassatoimintojen tuki
- Kassanvastaava, TUV-liikkeet, Oulu - Vastuullinen kassatyöskentely ja tiimin ohjaus
- Palvelukassan hoitaja, WXY-kauppa, Jyväskylä - Kassatyöskentely ja maksuliikenteen valvonta
- Myyjä-kassanhoitaja, BCD-liikkeet, Lahti - Myynti- ja kassatyöskentely yhdistettynä
- Kassanvastaava, ZAB-kauppa, Rovaniemi - Kassatoimintojen suunnittelu ja hallinnointi
- Palvelukassan hoitaja, KLM-liikkeet, Kuopio - Vastuullinen kassatyöskentely ja asiakaspalvelu
- Kassanhoitaja, NOP-kauppa, Vantaa - Kassatoimintojen valvonta ja rahaliikenteen hallinta
Palvelukassa ansioluettelo koulutus esimerkki
Service-kassalta edellytetään yleensä vähintään toisen asteen koulutusta, kuten ammatillista perustutkintoa tai lukio-opintoja. Lisäksi hyvät asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot ovat tärkeitä. Alan työkokemus ja kaupanalan tuntemus ovat myös eduksi. Valmistuneilla voi olla myös soveltuva kaupan alan koulutus tai yliopistotutkinto esimerkiksi liiketaloudesta. Työssä tarvitaan myös hyviä laskutaitoja ja kykyä toimia nopeasti erilaisissa tilanteissa.
Tässä on esimerkki Palvelukassa -ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:
- Kauppaoppilaitos, Liiketalous 101 -koulutusohjelma, 2015-2018
- Kirjanpito 101 -kurssi, 2017
- Asiakaspalvelun peruskurssi, 2016
Palvelukassa Taitoja ansioluetteloon
On tärkeää lisätä taitoja palvelukassan ansioluetteloon, koska ne osoittavat työnantajalle kyvyt toimia tehokkaasti ja ammattimaisesti asiakaspalvelutilanteissa. Laaja taitovalikoima auttaa myös erottumaan muista hakijoista ja lisää työnhakijan mahdollisuuksia saada haluttu työpaikka. Lisäksi taidot kertovat työnantajalle, että hakija pystyy suoriutumaan monipuolisista tehtävistä ja on valmis oppimaan uutta.
Pehmeät taidot:
- Kommunikaatiotaidot
- Asiakaspalvelutaito
- Empatiantaju
- Ongelmanratkaisukyky
- Tiimityötaidot
- Joustavuus
- Aikataulujen hallinta
- Positiivinen asenne
- Luovuus
- Stressinsietokyky
- Kassakoneen käyttö
- Rahan käsittely
- Myyntilaskujen laatiminen
- Asiakaspalvelu
- Maksujen vastaanottaminen
- Tilauksen käsittely
- Kassakirjanpito
- Palautusten käsittely
- Korttimaksujen vastaanottaminen
- Valuutan vaihto
Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi Palvelukassa ansioluetteloa
Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.
- Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
- Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
- Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista sisällyttää yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
- Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
- Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
- Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
- Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.
Keskeiset asiat Palvelukassa-ansioluetteloa varten
- Yli 3 vuoden kassakokemus
- Erinomainen asiakaspalvelutaito
- Tarkka ja huolellinen rahankäsittelyssä
- Kyky työskennellä kiireisessä ympäristössä
- Hyvät viestintätaidot
On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi seuraavien tahojen avulla resumaker.fi.