Puhelin edustaja ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo puhelinedustajan ansioluettelo, joka saa sinut haastatteluun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja saat haastattelun jo tänään.

Puhelin Edustaja ansioluettelo esimerkki
Keskimääräinen luokitus: 4.4 (121 ääntä)
Puhelin Edustaja ansioluettelo esimerkki

Etsitkö työtä puhelinedustajana? Tässä artikkelissa on kattava ansioluetteloesimerkki niille, jotka etsivät töitä tältä alalta. Siinä annetaan vinkkejä ja ohjeita vahvan ansioluettelon laatimiseen ja pätevyytesi korostamiseen sekä tutustutaan perusteellisesti tämäntyyppistä tehtävää varten laadittuun ansioluettelomalliin. Tämän artikkelin avulla sinulla on kaikki tarvittavat välineet tehdä hyvä vaikutelma ja saada unelmiesi työpaikka.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä puhelinasiamies tekee?

Puhelinedustaja on asiakaspalvelun ammattilainen, joka työskentelee puhelinkeskuksessa tai asiakaspalveluosastolla. Hänen tehtävänään on vastata asiakaskyselyihin ja antaa tukea asiakkaille puhelimitse. Tähän voi kuulua asiakkaiden auttaminen teknisten ongelmien ratkaisemisessa, tuotetietojen antaminen, tilausten vastaanottaminen sekä palautusten ja vaihtojen käsittely. He saattavat myös joutua käsittelemään asiakasvalituksia ja antamaan palautetta ylimmälle johdolle.


Mitkä ovat puhelinasiamiehen vastuualueet?

  • Asiakaspalvelun tarjoaminen asiakkaille puhelimitse
  • Auttaa asiakkaita heidän tiedusteluissaan ja ratkaista mahdolliset ongelmat tai huolenaiheet.
  • Käsittele tilaukset ja syötä tiedot järjestelmään tarkasti.
  • Pidä yksityiskohtaista kirjaa asiakkaiden vuorovaikutuksesta, liiketoimista, kommenteista ja valituksista.
  • Säilytä myönteinen asenne ja osoita empatiaa asiakkaita kohtaan.
  • antaa johdolle palautetta ja suosituksia asiakaspalvelun parantamistavoista.
  • Pysy ajan tasalla tuotetiedoista ja toimintatapojen muutoksista.
  • Seuranta asiakkaiden kanssa sen varmistamiseksi, että heidän tarpeensa on täytetty.

Näyte puhelin edustaja ansioluettelo inspiraatiota

John Doe

Los Angelesissa, CA:ssa asuva puhelinedustaja, jolla on yli 5 vuoden kokemus asiakaspalvelusta, myynnistä ja puhelinkeskustoiminnasta. Erittäin taitava ongelmanratkaisussa, tuotteiden ja palveluiden ristiinmyynnissä ja asiakkaiden ongelmien ratkaisemisessa. Todistettu kokemus korkean asiakastyytyväisyysasteen ylläpitämisestä ja asiakkaiden vaatimusten täyttämisestä ajallaan.

Työkokemus:
  • ABC Company, Los Angeles, CA - maaliskuusta 2015 nykyhetkeen.
    • Vastaa saapuviin asiakaspuheluihin ammattimaisesti ja kohteliaasti.
    • Tuotteita ja palveluja koskevien tietojen antaminen asiakkaille
    • Vianmääritys asiakkaiden ongelmissa ja ratkaisujen tarjoaminen
    • Tuotteiden ja palvelujen ristiinmyynti asiakkaille
    • Ylläpitää vähintään 95 prosentin tyytyväisyysluokitusta
  • Asiakaspalvelija, XYZ Company, Los Angeles, CA - lokakuu 2013 - helmikuu 2015.
    • Vastasi saapuviin asiakaspuheluihin
    • Antoi asiakkaille tuotetietoa ja tukea
    • Ratkaisi asiakkaiden ongelmat ajoissa
    • Myi tuotteita ja palveluja asiakkaille
    • Ylläpitänyt vähintään 90 prosentin tyytyväisyysasteen.
Koulutus:
Kalifornian yliopisto, Los Angeles, CA - 2011Taidot:
  • Asiakaspalvelu
  • Myynti
  • Ongelmanratkaisu
  • Ristiinmyynti
  • Vianmääritys
Sertifikaatit:
Kielet: Certified Customer Service Professional (CCSP):
Englanti (sujuvasti)


Vinkkejä puhelimen edustajan ansioluetteloon

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Puhelin Edustajan ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Phone Representative - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta asiakaspalvelu- tai viestintäkokemusta.
  • Mainitse myös mahdolliset tekniset taidot, joita sinulla on ja joilla voi olla merkitystä tehtävän kannalta.
  • Ilmoita myös mahdolliset asiaankuuluvat todistukset.
  • Osoita kykysi työskennellä paineen alla, käsitellä vaikeita tilanteita ja pysyä rauhallisena.
  • Näytä kykysi olla tehokas tiimipelaaja.


Puhelin edustaja ansioluettelo yhteenveto esimerkkejä

Puhelinedustajan ansioluettelon tiivistelmä tai ansioluettelon tavoite on tärkeää sisällyttää ansioluetteloosi, koska se antaa kuvan siitä, kuka olet ja mitä tuotat työhön. Siinä tiivistetään kokemuksesi, taitosi ja pätevyytesi muutamaan lauseeseen, jolloin mahdolliset työnantajat saavat nopeasti käsityksen siitä, mitä voit tehdä heidän yrityksessään. Tiivistelmäsi tai tavoitteesi tulisi räätälöidä hakemaasi työpaikkaan sopivaksi, jotta työnantajat näkevät, miten hyvin sovit tehtävään.

Esimerkki:

  • Motivoitunut puhelinedustaja, jolla on 5 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä. Taitava ongelmanratkaisussa ja monitehtäväisyydessä.
  • Erittäin organisoitu puhelinedustaja, jolla on 8 vuoden kokemus asiakaspalvelusta. Hyvät ihmissuhdetaidot ja erinomaiset ongelmanratkaisukyvyt.
  • Innostunut puhelinedustaja, jolla on 10 vuoden kokemus asiakaspalvelusta. Hyvät viestintätaidot ja kyky hoitaa useita tehtäviä tehokkaasti.
  • Myötätuntoinen puhelinedustaja, jolla on 3 vuoden kokemus asiakaspalvelusta. Todistettu menestys asiakasvalitusten ratkaisemisessa ja asiakastyytyväisyyden lisäämisessä.
  • Kokenut puhelinedustaja, jolla on 7 vuoden kokemus. Taitava luomaan tuottavia ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin ja työskentelemään itsenäisesti.


Rakenna vahva kokemusosa puhelinedustajan ansioluetteloosi

Vahvan kokemusosion rakentaminen puhelinasiamiehen ansioluetteloon on tärkeää, koska sen avulla työnantajat voivat saada käsityksen henkilön työkokemuksesta ja saavutuksista. Sen avulla työnantajat näkevät, miten henkilö on aiemmin hoitanut asiakaspalvelua ja viestintää, mikä voi olla korvaamatonta, kun he päättävät, minkä ehdokkaan he palkkaavat. Lisäksi vahva kokemusta käsittelevä osio voi auttaa puhelinpalvelun edustajaa erottumaan kilpailijoista ja antaa hänelle etulyöntiaseman, kun on kyse palkkaamisesta. Korostamalla asiaankuuluvaa kokemusta hän voi osoittaa arvonsa mahdollisille työnantajille.

Esim:

  • Käsitteli asiakaskyselyitä ammattimaisesti, tehokkaasti ja kohteliaasti saapuvien puhelujen välityksellä.
  • Tunnistanut asiakkaiden tarpeet ja tarjonnut ratkaisuja asiakkaiden odotusten täyttämiseksi.
  • Ratkaisi asiakkaiden ongelmat ja valitukset ajoissa.
  • Ylläpitänyt asiakasvalituspäiväkirjaa ja päivittänyt sitä päivittäin.
  • Antoi tarkkaa tietoa tuotteista ja palveluista.
  • Hyödynsi yrityksen tietokantaa asiakastietojen etsimiseen.
  • Noudatti kaikkia yrityksen toimintatapoja ja menettelytapoja käsitellessään asiakastiedusteluja.
  • Otti vastuun asiakkaiden ongelmista ja seurasi niitä ratkaisuun asti.
  • Annoit säännöllisesti asiakaspalautetta johtoryhmälle.
  • Avustanut uusien puhelinvastaavien kouluttamisessa.


Puhelin edustaja ansioluettelo koulutus esimerkki

Puhelinedustajalta vaaditaan yleensä lukion päättötodistus tai GED-tutkinto. Hän voi myös tarvita jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä. Lisäksi hänellä tulisi olla perustiedot tietokoneista, puhelimista ja muista elektronisista laitteista. Tässä tehtävässä menestyminen edellyttää myös hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja.

Tässä on esimerkki puhelinasiamiehen ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:

  • Kauppatieteiden kandidaatti, Columbia University, New York, NY (2010-2014).
  • Certified Phone Representative, ABC, Inc. (2014-2016)
  • Certified Customer Service Professional, DEF, Inc. (2016-2018)
  • VoIP-sertifiointi (Voice Over Internet Protocol), GHI, Inc. (2018-2020).


Puhelin edustaja Taidot ansioluetteloon

Taitojen lisääminen puhelinedustajan ansioluetteloon on tärkeää, koska se auttaa työnantajia päättelemään, onko sinulla tarvittava pätevyys ja kokemus työn tekemiseen. Se auttaa myös tuomaan esiin vahvuuksiasi ja kykyjäsi, jotka voivat auttaa sinua erottumaan muista hakijoista. Esimerkkejä taidoista, jotka voidaan sisällyttää puhelinedustajan ansioluetteloon, ovat erinomaiset viestintä- ja ihmissuhdetaidot, ongelmanratkaisu- ja asiakaspalvelutaidot, yksityiskohtien huomioiminen ja monitehtäväisyys sekä kyky työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä.

Pehmeät taidot:

  1. Viestintätaidot
  2. Kärsivällisyys
  3. Ihmissuhdetaidot
  4. Kuuntelutaidot
  5. Tuotetuntemus
  6. Ongelmanratkaisutaidot
  7. Neuvottelutaidot
  8. Organisointitaidot
  9. Asiakaspalvelu
  10. Ajanhallinta
< />
Kovat taidot:
  1. Puhelimen etiketti
  2. Asiakaspalvelu
  3. Viestintätaidot
  4. Monitehtäväisyys
  5. Tietojen syöttö
  6. Tietokoneen lukutaito
  7. Ongelmanratkaisu
  8. ajanhallinta
  9. Puhelujen käsittely
  10. Tuotetuntemus


Yleisiä virheitä välttää, kun kirjoitat puhelinedustajan ansioluetteloa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automaattisiin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tehtävään vakavasti.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Tärkeimmät tiedot puhelinedustajan ansioluetteloa varten

  • Korosta asiakaspalvelu- ja viestintätaitojasi.
  • Sisällytä mukaan kaikki asiaankuuluva tekninen tietämys.
  • Mainitse saamasi palkinnot tai tunnustukset.
  • Liitä mukaan asiaankuuluvat todistukset ja koulutus.
  • Osoita ongelmanratkaisutaitosi.
  • Korosta kykyäsi oppia nopeasti.
  • Mainitse esimerkkejä monitehtävätaidoistasi.
  • Esitä mittareita ja tietoja, joilla osoitat onnistumisesi.
  • Näytä sopeutumiskykysi ja joustavuutesi.

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi