Call Center Agent ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo Call Center Agent -ansioluettelo, jonka avulla saat haastattelun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja saat haastattelun jo tänään.

Puhelinkeskuksen agentti Resume Example
Keskimääräinen luokitus: 4.6 (93 ääntä)
Puhelinkeskuksen agentti Resume Example

Etsitkö esimerkkiä Call Center Agent -ansioluettelosta? Tässä artikkelissa on kattava opas siitä, miten laatia voittava ansioluettelo seuraavaa urasi siirtoa varten. Löydät tietoa siitä, miten voit tuoda esiin parhaat taitosi, pätevyytesi ja kokemuksesi, jotta erotut kilpailijoista. Lisäksi saat arvokasta tietoa Call Center -agentin työtehtävistä ja siitä, millaista pätevyyttä työnantajat etsivät. Lopuksi löydät yksityiskohtaisen esimerkin onnistuneesta Call Center Agent -ansioluettelosta, jota voit käyttää mallina omassa ansioluettelossasi.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä Call Center -agentti tekee?

Call Center -agentti vastaa asiakaspalvelun ja teknisen tuen tarjoamisesta asiakkaille puhelimitse, sähköpostitse ja chatin välityksellä. Tähän voi kuulua asiakkaiden tiedusteluihin vastaaminen, asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen ja tuote- tai palvelutietojen antaminen. Agentti voi myös vastata tilausten vastaanottamisesta, tuotteiden ja palvelujen myynnistä ja asiakaspalautteen antamisesta yritykselle.


Mitkä ovat Call Center -agentin vastuualueet?

  • Vastaa saapuviin asiakaspuheluihin nopeasti ja kohteliaasti.
  • Asiakkaiden tarpeiden tunnistaminen ja asianmukaisten ratkaisujen tarjoaminen
  • Tarvittavien tietojen tutkiminen käytettävissä olevien resurssien avulla
  • Asiakasvalitusten hallinta ja ratkaiseminen
  • Tuotteita ja palveluja koskevien tietojen antaminen asiakkaille
  • Tunnistetaan ja ehdotetaan mahdollisia parannuksia menettelyihin
  • Asiakaspuhelujen seuranta tarvittaessa
  • Täydelliset puhelulokit ja raportit

Näyte Call Center Agent ansioluettelo inspiraatiota varten

John Doe
Osoite: 123 Main Street, Anytown, CA 12345.
Puhelin: (555) 555-5555.
Sähköposti: john.doe@gmail.com

John Doe on ammattitaitoinen Call Center -agentti, jolla on yli 5 vuoden kokemus nopeatempoisesta asiakaspalveluympäristöstä. Hän on poikkeuksellinen ongelmanratkaisija, joka on sitoutunut asiakastyytyväisyyteen ja on todistetusti menestynyt. Hänellä on vahva kyky sopeutua nopeasti asiakaspalvelukäytäntöjen ja -menettelyjen muutoksiin.

Työkokemus

  • Call Center Agent, ABC Company, Anytown, CA (2016-Present)
    • Vastaa saapuviin asiakaspuheluihin ja vastaa asiakkaiden kysymyksiin ja tiedusteluihin.
    • Antaa täsmällistä tietoa yrityksen tuotteista ja palveluista.
    • Seuraa asiakastilejä päivittäin
    • Ratkaise asiakkaiden tiedustelut ajoissa.
  • Asiakaspalvelija, XYZ Company, Anytown, CA (2014-2016)
    • Käsitteli asiakaskyselyitä puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.
    • Poikkeuksellinen asiakaspalvelu ja tuki
    • Tietojen syöttö ja tilien ylläpito

Koulutus

  • Lukiodiplomi, Anytown High School, Anytown, CA (2014)

Taidot

  • Asiakaspalvelu
  • Ongelmanratkaisu
  • Puhelimen etiketti
  • Tilinhallinta
  • Tietojen syöttö

Sertifikaatit

  • Certified Call Center Representative, ABC-sertifiointi (2017)
  • Sertifioitu asiakaspalveluvaltuutettu, XYZ Certification (2016)

Kielet

  • Englanti (sujuvasti)
  • espanja (keskusteleva)


Yhteenvetovinkkejä Call Center Agentille

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Call Center Agentin ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Call Center Agent - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta asiakaspalvelutaitojasi
  • Mainitse saamasi palkinnot tai todistukset.
  • Keskity mitattavissa oleviin saavutuksiin
  • Luettele tietyt ohjelmistot tai puhelinjärjestelmät, joista sinulla on kokemusta.
  • Varmista, että ansioluettelosi on räätälöity työnkuvauksen mukaan.


Call Center Agent ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä

Vastaus tähän kysymykseen riippuu siitä, minkä tyyppistä työtä haet ja millaista kokemusta sinulla on. Jos haet puhelinkeskustyöpaikkaa ja sinulla on vain vähän kokemusta, ansioluettelon tiivistelmä voi olla paras vaihtoehto. Ansioluettelon tiivistelmä auttaa tekemään nopeasti yhteenvedon asiaankuuluvista taidoistasi, työkokemuksestasi ja pätevyydestäsi työtä varten. Se auttaa myös korostamaan kykyäsi viestiä tehokkaasti ja käsitellä asiakaspalvelukyselyitä. Toisaalta, jos sinulla on laajempi kokemus puhelinpalvelualalta, ansioluettelon tavoite voi olla sopivampi. Ansioluettelon tavoite auttaa korostamaan erityisiä tavoitteitasi ja päämääriäsi työtä varten sekä osoittamaan, miten taitosi ja kokemuksesi sopivat yrityksen tarpeisiin.

Esim:

  • Kokenut Call Center -agentti, jolla on 5 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä. Omaa erinomaiset viestintä- ja ongelmanratkaisutaidot.
  • Korkeasti koulutettu Call Center -agentti, jolla on 7 vuoden kokemus poikkeuksellisesta asiakaspalvelusta. Osaa käyttää erilaisia asiakaspalveluohjelmistoja.
  • Dynaaminen Call Center -agentti, jolla on 10 vuoden kokemus myynnistä ja asiakaspalvelusta. Erinomainen kokemus myyntitavoitteiden saavuttamisesta ja ylittämisestä.
  • Hyvin organisoitu Call Center Agent, jolla on 3 vuoden kokemus asiakaspalvelusta. Taitava ratkaisemaan asiakkaiden tiedustelut ja valitukset nopeasti ja tehokkaasti.
  • Call Center Agent, jolla on 5 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä. Taitava luomaan vahvoja asiakassuhteita ja ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia.


Rakenna vahva kokemusosio Call Center Agentin ansioluetteloosi

Puhelinkeskusagentin ansioluettelon vahva kokemusosio on tärkeä, koska se auttaa mahdollisia työnantajia arvioimaan nopeasti pätevyytesi ja päättelemään, sopisitko tehtävään. Se auttaa työnantajia myös ymmärtämään paremmin työhistoriaasi, työtehtäviäsi ja asiakaspalvelutaitojasi. Korostamalla asiaankuuluvaa kokemusta voit osoittaa, että pystyt käsittelemään asiakaskyselyitä tehokkaasti, ratkaisemaan asiakasongelmia ja tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua. Lisäksi vahva kokemusosio voi auttaa erottamaan sinut muista hakijoista ja auttaa sinua erottumaan kilpailtujen työmarkkinoiden joukosta.

Esimerkki:

  • Käyttänyt kiireisen puhelinkeskuksen monilinjaista puhelinjärjestelmää.
  • Avusti asiakkaita tiedusteluissa, valituksissa ja laskutusasioissa.
  • Antoi asiakkaille tuote- ja palvelutietoa.
  • Tunnistanut asiakkaiden tarpeet ja auttanut asiakkaita ymmärtämään tuotteen ominaisuuksia.
  • Ylläpitänyt asiakastietoja ja päivittänyt asiakasprofiileja.
  • Ratkaisi asiakkaiden tiedustelut ja valitukset ammattimaisesti.
  • Suoritti asiakaspalvelutehtäviä, kuten kysymyksiin vastaamista, tietojen antamista ja valitusten ratkaisemista.
  • Käsitteli tilauksia, lomakkeita, hakemuksia ja pyyntöjä.
  • Käsitteli asiakaskohtaamisia ystävällisesti ja kohteliaasti.
  • Täytti ja ylitti asiakaspalvelun odotukset ja tavoitteet.


Call Center Agent ansioluettelo koulutus esimerkki

Puhelinkeskusagentti tarvitsee tyypillisesti lukion päättötodistuksen tai GED-tutkinnon. Joissakin tapauksissa työnantajat saattavat vaatia myös korkeakoulututkintoa tai tutkintotodistusta asiakaspalvelusta, viestinnästä tai muusta vastaavasta alasta. Muita tärkeitä pätevyysvaatimuksia ovat vahvat viestintä- ja asiakaspalvelutaidot, ongelmanratkaisukyky, tietokoneen käyttötaito ja ammattimainen käytös puhelimessa.

Seuraavassa on esimerkki Call Center Agent -ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:

  • Kauppatieteiden kandidaatti, Northumbria University, Newcastle, Yhdistynyt kuningaskunta.
  • Certificate in Customer Service, ABC Customer Service Institute, Manchester, UK.
  • Professional Diploma in Call Center Management, XYZ Management Institute, Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta.


Call Center Agent Taidot ansioluetteloon

Taitojen lisääminen puhelinkeskusagentin ansioluetteloon on tärkeää, jotta voit erottua muista hakijoista ja osoittaa osaamisesi alalla. Lisäämällä hakemukseen taitoja, kuten asiakaspalvelutaidot, ongelmanratkaisutaidot, ajanhallinta, aktiivinen kuuntelu, viestintätaidot, tietokoneen käyttötaidot ja tietojen syöttötaidot, voit osoittaa työnantajille, että sinulla on pätevyys, jota tarvitaan tehtävässä loistamiseen. Lisäksi asiaankuuluvien taitojen mainitseminen auttaa työnantajia ymmärtämään nopeasti, mitä pätevyyksiä sinulla on, joten he voivat helposti päättää, sopisitko tehtävään.

Pehmeät taidot:

  1. Viestintä
  2. Empatia
  3. Kärsivällisyys
  4. ongelmanratkaisu
  5. Ajanhallinta
  6. Kuunteleminen
  7. Konfliktinratkaisu
  8. Monitehtäväisyys
  9. Tiimityö
  10. Asiakaspalvelu
< />
Kovat taidot:
  1. Puhelimen etiketti
  2. Asiakaspalvelu
  3. Tietojen syöttö
  4. Tietokonetaidot
  5. Ongelmanratkaisu
  6. ajanhallinta
  7. Aktiivinen kuuntelu
  8. Monitehtäväisyys
  9. Asiakkuudenhallinta
  10. Ristiriitojen ratkaiseminen


Yleiset virheet, joita kannattaa välttää Call Center Agentin ansioluetteloa kirjoittaessa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Call Center -agentin ansioluettelon tärkeimmät tiedot

  • Korosta asiakaspalvelukokemustasi puhelinkeskuksessa.
  • Ilmoita mahdolliset tekniset taidot, jotka liittyvät puhelinkeskustoimintaan.
  • Kuvaile saavutuksiasi, joita olet saavuttanut työskennellessäsi puhelinkeskuksessa.
  • Mainitse mahdolliset puhelinpalvelukeskuksiin liittyvät sertifikaatit tai koulutukset.
  • Keskity pehmeisiin taitoihin, joita olet käyttänyt menestyksekkääseen vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa.
  • Ilmoita kaikki muut kielet, joita puhut tai kirjoitat sujuvasti.
  • Osoita kykysi käyttää uusinta puhelinpalvelukeskuksiin liittyvää teknologiaa.

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi