After School Opettaja ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo iltapäivätoiminnan opettajan ansioluettelo, joka saa sinut haastatteluun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja saat haastattelun jo tänään.

After School opettaja ansioluettelo esimerkki
Keskimääräinen luokitus: 4.2 (71 ääntä)
After School opettaja ansioluettelo esimerkki

Oletko kokenut iltapäivätoiminnan opettaja, joka etsii uutta työtä? Älä etsi kauempaa! After School Teacher Resume Example -artikkelimme tarjoaa kattavan oppaan tehokkaan ja ammattimaisen ansioluettelon luomiseen, jonka avulla erotut muista hakijoista. Opi onnistuneen iltapäivätoiminnan opettajan ansioluettelon tärkeimmät osat ja opi, miten voit laatia oman ansioluettelosi täydelliseksi.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä iltapäivätoiminnan opettaja tekee?

After School -opettajan tehtävänä on tarjota akateemista ja vapaa-ajan tukea lapsille koulun jälkeisessä ohjelmassa. He työskentelevät tyypillisesti oppilaiden kanssa päiväkodista lukioon, ja heidän päätavoitteensa on auttaa oppilaita saavuttamaan akateemiset ja henkilökohtaiset tavoitteensa. He voivat auttaa kotitehtävissä, auttaa oppilaita opiskelussa ja kokeisiin valmistautumisessa sekä antaa ohjausta sosiaalisissa ja käyttäytymiseen liittyvissä kysymyksissä. He voivat myös ohjata ryhmätoimintaa, kuten urheilua, taide- ja käsityötoimintaa ja retkiä. Iltapäivätoiminnan opettajat auttavat oppilaita myös kehittämään sosiaalisia taitojaan ja luomaan suhteita ikätovereihinsa.

Aloitamme kohta, mutta ensin tässä on muutamia muita After School Teacher -tehtäviin liittyviä ansioluetteloesimerkkejä:

Mitkä ovat iltapäivätoiminnan opettajan tehtävät?

  • Luo oppituntisuunnitelmia ja aktiviteetteja oppilaiden sitouttamiseksi oppimiseen.
  • tarjota opiskelijoille yksilöllistä opetusta, jotta he saavuttavat oppimistavoitteensa.
  • Asettaa käyttäytymissäännöt ja menettelyt luokan järjestyksen ylläpitämiseksi ja valvoa niiden noudattamista.
  • opastaa opiskelijoita yksilöllisesti ja ryhmissä käyttäen erilaisia opetusmenetelmiä, kuten luentoja, keskusteluja ja demonstraatioita.
  • Testien tekeminen oppilaiden edistymisen arvioimiseksi ja opetuksen tehokkuuden mittaamiseksi.
  • Seuraa opiskelijoiden edistymistä ja anna edistymisraportteja
  • Tiedottaminen vanhempien, huoltajien ja muiden opettajien kanssa oppilaan edistymisestä.
  • Osallistu kokouksiin, työpajoihin ja konferensseihin pysyäksesi ajan tasalla koulutussuuntauksista ja -käytännöistä.
  • Hallitse oppilaiden käyttäytymistä luokkahuoneessa laatimalla ja noudattamalla sääntöjä ja menettelytapoja.
  • Järjestää ja valvoa pelejä ja muuta vapaa-ajan toimintaa fyysisen, henkisen ja sosiaalisen kehityksen edistämiseksi.
  • pitää kirjaa oppilaiden läsnäolosta ja arvosanoista

Näyte After School Opettaja ansioluettelo inspiraatiota varten

Henkilökohtaiset tiedot:
Nimi: Nimi: John Smith
Ikä: 28
Address: 123 Main St., Anytown, Yhdysvallat.
Puhelin: (123) 456-7890.
Sähköposti: johnsmith@example.com

Yhteenveto:
John Smith on omistautunut iltapäivätoiminnan opettaja, jolla on 8 vuoden kokemus kaikenikäisten lasten opettamisesta. Hänellä on kasvatustieteen kandidaatin tutkinto ja varhaiskasvatuksen opettajan pätevyys. Hänen erinomaiset opetustaitonsa ja tietämyksensä lasten kehityksestä tekevät hänestä ihanteellisen ehdokkaan mihin tahansa opetustehtävään.

Työkokemus:

  • Iltapäivätoiminnan opettaja, ABC School, Anytown, Yhdysvallat (2013 - Nykyinen)
  • Kehitti ja toteutti luovia oppituntisuunnitelmia oppilaiden kouluttamiseksi ryhmässä ja kahdenkeskisissä oppitunneissa.
  • Seurasi oppilaita ja antoi vanhemmille palautetta heidän edistymisestään.
  • Järjestänyt ja ohjannut oppilaita koulun jälkeisessä toiminnassa, kuten urheilussa, taiteessa ja musiikissa.
  • Tarjosi yksilöllistä opetusta opiskelijoille, joilla on erityistarpeita.

Koulutus:
Anytown University, Anytown, Yhdysvallat (2010): Bachelor of Arts in Education, Anytown University, Yhdysvallat (2010)

Taidot:

  • Erinomaiset viestintä- ja organisointitaidot
  • Kyky opettaa kaikenikäisiä lapsia
  • Lasten kehityksen tuntemus
  • Kyky työskennellä erityisopiskelijoiden kanssa

Sertifikaatit:
Varhaiskasvatus (2010).

Kielet:
Englanti (sujuvasti)



Ansioluettelo vinkkejä After School Opettaja

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset After School Teacher -ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta After School Teacher - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta kokemusta lasten tai nuorten opettamisesta tai heidän kanssaan työskentelystä.
  • Ilmoita mahdolliset erityistaidot, kuten musiikki, taide, draama tai yleisurheilu.
  • Korosta mahdollisia pätevyyksiä tai todistuksia, kuten ensiapu- tai elvytystodistuksia.
  • Vahvat organisointi-, viestintä- ja ongelmanratkaisutaidot.
  • Mainitse mahdolliset kokemukset valmentamisesta, ohjaamisesta tai mentoroinnista.


After School Opettaja ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä

Ansioluettelon tiivistelmä tai ansioluettelon tavoite tarjoaa iltapäivätoiminnan opettajille loistavan tilaisuuden korostaa pätevyyttään ja kokemustaan, jotka ovat olennaisimpia tehtävän kannalta. Se on tehokas tapa tehdä myönteinen ensivaikutelma ja tuoda esiin kykysi kehittää merkityksellisiä suhteita oppilaisiin, luoda mielenkiintoisia ja mukaansatempaavia aktiviteetteja ja olla tehokas luokanjohtaja. Lisäksi hyvin laadittu tiivistelmä tai tavoite voi auttaa koulun ulkopuolisia opettajia erottumaan kilpailijoista ja tehdä heistä houkuttelevampia potentiaalisille työnantajille.

Esim:

  • Kokenut ja omistautunut After School -opettaja, jolla on 8 vuoden opetuskokemus. Intohimoinen tarjoamaan oppilaille turvallisen ja mukavan oppimisympäristön.
  • Erittäin motivoitunut iltapäivätoiminnan opettaja, joka on onnistunut luomaan ja toteuttamaan kiinnostavia opetustoimia. Taitava luokanhallinnassa ja viestinnässä.
  • Luova After School -opettaja, joka on sitoutunut luomaan osallistavan oppimisympäristön. Tietoa lasten kehityksestä ja käyttäytymisen hallinnasta.
  • Luotettava After School -opettaja, jolla on intohimo auttaa oppilaita saavuttamaan täyden potentiaalinsa. Kokenut tavoitteiden asettamisessa ja oppimisstrategioiden laatimisessa.
  • Innostunut After School -opettaja, jolla on erinomaiset ongelmanratkaisu- ja viestintätaidot. Käytännönläheinen lähestymistapa opetukseen ja yksilöllisten oppimissuunnitelmien kehittämiseen.


Rakenna vahva kokemusosio After School -opettajan ansioluetteloosi

Vahva kokemusosio ansioluettelossa on olennainen osa mitä tahansa työhakemusta. Iltapäivätoiminnan opettajana on tärkeää varmistaa, että kokemusosio on hyvin laadittu ja että se kuvaa tarkasti aiempaa kokemustasi opettamisesta ja työskentelystä oppilaiden kanssa. Vahvan kokemusosion avulla osoitat mahdollisille työnantajille, että sinulla on työn edellyttämät taidot ja pätevyys. Lisäksi vahva kokemusosio osoittaa kykyäsi työskennellä erilaisten oppilaiden kanssa ja varmistaa, että olet sellainen opettaja, joka pystyy luomaan myönteisen oppimisympäristön. Jos pystyt osoittamaan, että olet menestynyt tällä opetuksen alalla, ansioluettelosi erottuu joukosta.

Esim:

  • Opetin ja avustin 15-20 kouluikäisen lapsen taitojen kehittämisessä paikallisessa koulun jälkeisessä ohjelmassa.
  • Luonut ja toteuttanut toimintoja, jotka vastaavat oppilaiden kehitystarpeita ja ylläpitävät turvallista ja myönteistä oppimisympäristöä.
  • Järjestänyt ja valvonut retkiä, askartelua ja muuta toimintaa oppilaiden fyysisen, emotionaalisen ja sosiaalisen kehityksen edistämiseksi.
  • Tarjosi myönteistä ja rakentavaa ohjausta oppilaille, mukaan lukien sosiaalisten ja viestintätaitojen koulutus.
  • Kehitti ja toteutti toimia, jotka vastasivat oppilaiden akateemisiin ja käyttäytymiseen liittyviin tarpeisiin.
  • Hyödynsi erilaisia käyttäytymisen hallintatekniikoita luokkahuoneen järjestyksen ylläpitämiseksi.
  • Kehitti ja toteutti luokkahuoneen sääntöjä ja odotuksia oppilaiden turvallisuuden varmistamiseksi.
  • Luonut ja toteuttanut yksilöllisiä oppilassuunnitelmia, jotka vastaavat oppilaiden yksilöllisiä tarpeita.
  • Yhteistyötä koulun henkilökunnan, vanhempien ja muiden ammattilaisten kanssa kunkin oppilaan mahdollisimman suuren menestyksen varmistamiseksi.
  • Suoritti lisätehtäviä, kuten lounasruokailun ja leikkikentän valvontaa, tarpeen mukaan.


After School Opettaja ansioluettelo koulutus esimerkki

Koulun jälkeisen ajan opettajalla on oltava vähintään kandidaatin tutkinto kasvatustieteiden, lastenkehityksen, varhaiskasvatuksen tai muun vastaavan alan opinnoista. Lisäksi hänellä on oltava opetustodistus tai -lisenssi siitä osavaltiosta, jossa hän opettaa. Iltapäivätoiminnan opettajilla tulisi myös olla kokemusta lasten kanssa työskentelystä, mieluiten luokkahuoneessa. Muut taidot, kuten luovuus, kärsivällisyys ja kyky suhtautua kaikenikäisiin ja -taustaisiin lapsiin, ovat tärkeitä tässä tehtävässä menestymisen kannalta.

Seuraavassa on esimerkki iltapäivätoiminnan opettajan ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:

  • Kasvatustieteen kandidaatti XYZ-yliopistosta, 2018
  • Varhaiskasvatuksen tutkinto ABC Collegesta, 2014
  • Sai "Best Teacher Award" -palkinnon erinomaisesta suorituksesta, 2016.


After School Opettaja Taitoja ansioluetteloon

Taitojen lisääminen iltapäivätoiminnan opettajan ansioluetteloon on tärkeää, koska se auttaa korostamaan taitoja ja pätevyyksiä, jotka tekevät sinusta ihanteellisen ehdokkaan tehtävään. Se auttaa myös osoittamaan mahdollisille työnantajille, että sinulla on tarvittavat tiedot ja kokemus työn menestyksekkääseen hoitamiseen. Esimerkkejä iltapäivätoiminnan opettajan ansioluettelossa tärkeistä taidoista ovat: luokanhallinta, viestintä, organisointi, ongelmanratkaisu, oppituntien suunnittelu ja teknologiaosaaminen.

Pehmeät taidot:

  1. Johtajuus
  2. Organisointi
  3. Viestintä
  4. Ihmisten väliset taidot
  5. Kärsivällisyys
  6. Joustavuus
  7. Luovuus
  8. Ajankäytön hallinta
  9. Ongelmanratkaisu
  10. Yhteistyö
< />
Kovat taidot:
  1. Oppituntien suunnittelu
  2. Luokkahuoneen hallinta
  3. Organisaatiotaidot
  4. Viestintätaidot
  5. Kriittinen ajattelu
  6. Ongelmanratkaisu
  7. Ajanhallinta
  8. Käyttäytymisen hallinta
  9. Luova ajattelu
  10. Johtajuus


Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi After School Teacher Resume -ansioluetteloa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista sisällyttää yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Keskeiset asiat After School -opettajan ansioluetteloa varten

  • Korosta kokemustasi ja pätevyyttäsi pienten lasten opettamisesta.
  • Ilmoita mahdolliset koulun jälkeiseen opetukseen liittyvät todistukset tai pätevyystodistukset.
  • Korosta kokemustasi työskentelystä erilaisten väestöryhmien kanssa.
  • Mainitse mahdollinen erityisasiantuntemuksesi tiettyjen oppiaineiden opettamisessa.
  • Ilmoita myös mahdollinen kokemuksesi oppituntisuunnitelmien tai opetusmateriaalin laatimisesta.
  • Osoita kykysi työskennellä tehokkaasti muiden opettajien ja koulun henkilökunnan kanssa.
  • Esittele mahdolliset palkinnot tai tunnustukset, joita olet saanut koulun jälkeisestä opetuksesta.
  • Muista mainita myös vapaaehtoistyö, jota olet tehnyt koulun jälkeisessä opetuksessa.

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi