Telesales edustaja ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo puhelinmyyntiedustajan ansioluettelo, jonka avulla saat haastattelun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja saat haastattelun jo tänään.

Puhelinmyynnin edustaja Resume Example
Keskimääräinen luokitus: 4.3 (109 ääntä)
Puhelinmyynnin edustaja Resume Example

Etsitkö työtä puhelinmyyntiasiamiehenä? Älä etsi kauempaa! Artikkelissamme on kattava katsaus pätevyyksiin ja taitoihin, joita tarvitaan menestyksekkään puhelinmyyntiedustajan työhön. Olemme myös liittäneet mukaan yksityiskohtaisen ansioluetteloesimerkin, joka auttaa sinua alkuun. Tämän ansioluettelo-oppaan avulla voit luottaa siihen, että voit esitellä pätevyytesi ja kokemuksesi mahdollisille työnantajille.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä puhelinmyyntiasiamies tekee?

Puhelinmyyntiasiamies on asiakaspalvelun asiantuntija, joka tekee myyntiä puhelimitse. Hän ottaa yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiin, vastaa tuotteisiin tai palveluihin liittyviin kysymyksiin, herättää kiinnostusta kyseisiä tuotteita tai palveluita kohtaan ja pyrkii saamaan myyntiä päätökseen. Hänen on kyettävä vastaamaan asiakkaiden tiedusteluihin ammattimaisesti ja asiantuntevasti, ylläpidettävä asiakastietoja ja tarjottava asiakastukea asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.


Mitkä ovat puhelinmyyntiasiamiehen vastuualueet?

  • Vastaa mahdollisilta asiakkailta tuleviin puheluihin ja kerää tietoja.
  • Asiakkaiden tarpeiden tunnistaminen ja ratkaisujen tarjoaminen
  • Tuotteiden/palveluiden esittely, edistäminen ja myynti vankkojen argumenttien avulla.
  • pitää kirjaa asiakkaiden vuorovaikutuksesta ja liiketoimista
  • Rakentaa tuottavia suhteita asiakkaisiin
  • Tilausten ja maksujen käsittely vakiintuneiden menettelyjen mukaisesti
  • Tarkkojen, pätevien ja täydellisten tietojen antaminen käyttämällä oikeita menetelmiä/työkaluja.
  • Ylimääräinen ponnistus myyntikiintiöiden täyttämiseksi ja tulevan myynnin helpottamiseksi.
  • Pysy ajan tasalla tuote- ja hintatiedoista
  • Viestintämenettelyjen, ohjeiden ja politiikkojen noudattaminen

Näyte puhelinmyynti edustaja ansioluettelo Inspiraatio

Nimi: John Doe

Osoite: Main Street, Anytown, Yhdysvallat

Puhelin: (123) 456-7890.

Sähköposti: john.doe@example.com

Yhteenveto: Kokenut puhelinmyyntiedustaja, jolla on kokemusta menestyksestä myynnissä ja asiakaspalvelussa. Todistettu kyky jatkuvasti saavuttaa ja ylittää tavoitteet. Asiantuntija asiakassuhteiden rakentamisessa asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.

Työkokemus:

  • Puhelinmyyntiedustaja, ABC Company, Anytown, Yhdysvallat (2013-nykyisin)
    • Vastaa potentiaalisten asiakkaiden kylmäsoittamisesta tuotteiden ja palvelujen edistämiseksi.
    • Onnistunut myynti uusien ja nykyisten asiakkaiden kanssa.
    • Ylitti jatkuvasti myyntitavoitteet kuukausittain.
  • Asiakaspalvelija, XYZ Company, Anytown, Yhdysvallat (2010-2013)
    • Asiakaspalvelun tarjoaminen asiakkaille puhelimitse ja sähköpostitse.
    • Ratkaisi asiakkaiden valitukset ajoissa ja ammattimaisesti.
    • Koulutti uutta asiakaspalveluhenkilöstöä.

Koulutus:

  • Kauppatieteiden kandidaatti, Anytownin yliopisto, Anytown, Yhdysvallat (2006-2010).

Taidot:

  • Myynti
  • Asiakaspalvelu
  • Kylmäsoitto
  • Johtamisen kehittäminen
  • Suhteiden rakentaminen
  • Ristiriitojen ratkaiseminen

Sertifikaatit:

  • Sertifioitu myynnin ammattilainen (CSP)
  • Sertifioitu asiakaspalveluvaltuutettu (CCSR)

Kielet: Englanti (äidinkieli), espanja (keskusteleva)



Ansioluettelon vinkkejä puhelinmyynnin edustajalle

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset vinkkejä ansioluetteloon puhelinmyyntiedustajan työstä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Telesales Representative - Tutustu heidän neuvoihinsa, joiden avulla voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta menestystarinoitasi. Näytä mahdollisille työnantajille, miten olet pystynyt lisäämään myyntiä ja parantamaan asiakassuhteita aiemmissa tehtävissäsi.
  • Osoita viestintätaitosi. Osoita ansioluettelossasi, että sinulla on kyky kommunikoida tehokkaasti asiakkaiden kanssa.
  • Esittele myyntikokemustasi. Mainitse kaikki myyntikokemuksesi, aina kylmäsoittamisesta kauppojen solmimiseen.
  • Korosta tietämystäsi tuotteesta tai palvelusta. Osoita, että ymmärrät myytävää tuotetta tai palvelua.
  • Liitä mukaan kaikki asiaankuuluvat todistukset. Jos sinulla on myynnin tai asiakaspalvelun sertifikaatti, muista mainita se ansioluettelossasi.


Puhelinmyynti edustaja ansioluettelo yhteenveto Esimerkkejä

Yhteenveto ansioluettelosta tai ansioluettelon tavoite on tärkeä tapa, jolla puhelinmyyntihenkilö voi saada mahdollisen työnantajan huomion. Siinä tiivistetään lyhyesti hakijan kokemus, taidot ja pätevyys tavalla, joka herättää työnantajan huomion. Sitä voidaan myös käyttää sävyttämään ansioluettelon muuta osaa, korostamaan hakijan parhaita ominaisuuksia ja antamaan työnantajalle hyvä ensivaikutelma. Lisäksi sitä voidaan käyttää osoittamaan, miten hakijan tavoitteet ja päämäärät ovat linjassa haettavan tehtävän kanssa.

Esimerkki:

  • Erittäin motivoitunut puhelinmyyntiasiamies, jolla on yli 4 vuoden kokemus poikkeuksellisesta asiakaspalvelusta.
  • Energinen puhelinmyynnin ammattilainen, jolla on todistetusti kokemusta myyntitavoitteiden ylittämisestä.
  • Asiantunteva puhelinmyynnin edustaja, jolla on yli 5 vuoden kokemus lähtevästä myynnistä ja asiakaspalvelusta.
  • Tuloshakuinen puhelinmyyntiasiamies, jolla on yli 3 vuoden menestyksekäs myyntikokemus.
  • Kokenut puhelinmyyntiasiamies, jolla on erinomaiset asiakaspalvelutaidot ja kyky myydä lisää.


Rakenna vahva kokemusta jakso Your Telesales edustaja ansioluetteloon

Vahva kokemusosio puhelinmyyntivastaavan ansioluettelossa on tärkeä, koska sen avulla työnantajat voivat nopeasti arvioida pätevyytesi ja kokemuksesi alalla. Se auttaa heitä myös ymmärtämään paremmin taitojasi ja kykyjäsi sekä kykyjäsi menestyä tehtävässä. Lisäksi se auttaa työnantajia päättelemään, sopisitko tehtävään hyvin. Vahva kokemusosio voi antaa työnantajille paremman käsityksen ammatillisesta käytöksestäsi ja viestintätyylistäsi, jotka molemmat ovat olennaisia ominaisuuksia puhelinmyynnin edustajille.

Esimerkki:

  • Vastaa uusien ja nykyisten asiakassuhteiden hallinnoinnista ja kasvattamisesta määrätyllä alueella.
  • Saavutti johdonmukaisesti kuukausittaiset myyntitavoitteet etsimällä ja sulkemalla uusia asiakkaita.
  • Kehitti ja toteutti tehokkaita puhelinmyyntistrategioita asiakaskunnan kasvattamiseksi.
  • Ylläpitänyt ajan tasalla olevaa tietoa yrityksen tuotteista ja palveluista tarkan ja oikea-aikaisen myynnin varmistamiseksi.
  • Suoritti kylmiä ja lämpimiä puheluita mahdollisille asiakkaille liidien luomiseksi.
  • Seurasi johtolankoja ajoissa asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.
  • Dokumentoi myyntitoimet CRM-järjestelmään edistymisen seuraamiseksi ja menestyksen mittaamiseksi.
  • Tarjosi erinomaista asiakaspalvelua varmistaakseen asiakkaiden pysyvyyden ja uskollisuuden.
  • Tunnistanut asiakkaiden tarpeet ja suositellut sopivia ratkaisuja.
  • Rakensi pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin asiakasuskollisuuden lisäämiseksi.


Telesales edustaja ansioluettelo koulutus esimerkki

Puhelinmyyntiasiamies tarvitsee yleensä lukion tai GED-tutkinnon. Hänellä tulisi olla myös vahvat viestintä- ja asiakaspalvelutaidot sekä tietokoneen perustiedot. Hänellä tulisi olla myös myyntistrategioiden ja -tekniikoiden tuntemus sekä tuotetuntemus.

Seuraavassa on esimerkki puhelinmyyntiasiamiehen ansioluetteloon sopivasta kokemuksesta:

  • Kauppatieteiden kandidaatti, Chicagon yliopisto - 2017
  • Associate of Arts in Communication, College of the Canyons - 2014
  • Certificate in Sales and Telesales, Phoenix School of Business - 2013


Telesales edustaja Taitoja ansioluetteloon

On tärkeää lisätä taitoja puhelinmyyntiedustajan ansioluetteloon, jotta voidaan tuoda esiin ammattitaito ja tekninen osaaminen. Taidot antavat työnantajalle käsityksen hakijan pätevyydestä ja kyvyistä, ja niiden avulla voidaan myös tunnistaa, että hakija sopii hyvin tehtävään. Esimerkkejä taidoista, jotka voivat olla tärkeitä puhelinmyynnin edustajille, ovat erinomaiset viestintä- ja ihmissuhdetaidot, vahvat organisointi- ja ajanhallintataidot, asiakassuhteiden hallintaohjelmiston (CRM) osaaminen sekä yrityksen tuotteiden ja palvelujen syvällinen tuntemus.

Pehmeät taidot:

  1. Viestintä
  2. Vakuuttaminen
  3. Kuunteleminen
  4. Neuvottelu
  5. Sopeutumiskyky
  6. Kärsivällisyys
  7. ajanhallinta
  8. Organisaatio
  9. Ihmisten välinen
  10. Luottamus
< />
Kovat taidot:
  1. Myyntineuvottelut
  2. Liidien luominen
  3. Kylmäsoitto
  4. CRM-järjestelmät
  5. Tuotetuntemus
  6. Ajanhallinta
  7. Asiakkuudenhallinta
  8. Vakuuttava puhuminen
  9. Asiakaspalvelu
  10. Tietojen analysointi


Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi puhelinmyynnin edustajan ansioluetteloa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Keskeiset asiat puhelinmyyntiedustajan ansioluetteloa varten

  • Korosta mahdollinen kokemuksesi puhelinmyynnistä
  • tarjota mitattavissa olevia tuloksia myyntiponnisteluistasi.
  • osoittaa poikkeuksellisia viestintä- ja ihmissuhdetaitoja
  • Näytä kykysi rakentaa suhteita asiakkaisiin
  • Osoittaa taitonsa teknologian ja ohjelmistosovellusten käytössä.
  • Korosta kykyäsi saavuttaa myyntitavoitteet ja -tavoitteet
  • osoittaa ymmärtävänsä myyntiprosessia
  • yksityiskohtainen tietämys myytävistä tuotteista ja/tai palveluista.
  • vahvat organisointi- ja ajanhallintataidot

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi