Asiakaspalvelun agentti ansioluettelo esimerkki (ilmainen opas)

Luo asiakaspalvelija-ansioluettelo, joka saa sinut haastatteluun ilmaisten esimerkkien ja kirjoitusvinkkien avulla. Käytä ja muokkaa malliamme ja pääset haastatteluun jo tänään.

Asiakaspalvelija ansioluettelo esimerkki
Keskimääräinen luokitus: 4.9 (180 ääntä)
Asiakaspalvelija ansioluettelo esimerkki

Haluatko siirtyä urallasi asiakaspalveluun? Jos näin on, asiakaspalvelijan ansioluetteloesimerkkimme on täydellinen lähtökohta. Tässä kattavassa oppaassa kerrotaan keskeiset tiedot taidoista ja kokemuksesta, joita tarvitaan, jotta voit erottua kilpaillulla asiakaspalvelualalla. Opi laatimaan tehokas ansioluettelo, joka tuo esiin ammatilliset vahvuutesi ja parantaa mahdollisuuksiasi saada työhaastattelu. Vinkkien avulla olet hyvällä tiellä kohti unelmiesi asiakaspalvelutehtävää.

Me käsittelemme:

Lisäksi annamme asiantuntevia ansioluettelon kirjoitusvinkkejä ja ammattimaisia esimerkkejä, jotka inspiroivat sinua.

Mitä asiakaspalvelija tekee?

Asiakaspalvelijan tehtävänä on tarjota asiakkaille erinomaista asiakaspalvelua vastaamalla tiedusteluihin, ratkaisemalla ongelmia ja antamalla hyödyllistä tietoa. Hänen tehtäviinsä voi kuulua myös asiakasvalitusten käsittely, tilitietojen päivittäminen, maksujen käsittely ja tuotetietojen antaminen. He voivat myös vastata asiakastietokantojen hallinnasta ja raporttien laatimisesta asiakkaiden vuorovaikutuksesta.

Aloitamme kohta, mutta ensin tässä on joitakin muita asiakaspalvelijaan liittyviä ansioluetteloesimerkkejä:

Mitkä ovat asiakaspalvelijan vastuualueet?

  • Tuotteita ja palveluja koskevien tietojen antaminen täsmällisesti
  • Vastaa asiakkaiden tiedusteluihin ajoissa.
  • Vianmääritys asiakaspalveluun liittyvissä kysymyksissä
  • Asiakasvalitusten käsittely ammattimaisesti
  • Päivitä asiakastiedot yrityksen tietokantaan
  • Käsittele asiakkaiden tilaukset ja maksut
  • Ratkaise laskutus- ja tiliriidat
  • Suositella tuotteita ja palveluja asiakkaille
  • Uusien tuotteiden ja palvelujen edistäminen

Näyte asiakaspalvelun agentti ansioluettelo inspiraatiota varten

Nimi: Jane Doe

Osoite: 1111 Main Street, Anytown, ST 11111

Puhelin: (111) 111-1111

Sähköposti: janedoe@example.com

Yhteenveto: Jane Doe on kokenut asiakaspalvelija, jolla on yli 10 vuoden kokemus asiakaspalvelutehtävistä. Hän on todistetusti menestynyt tarjoamalla poikkeuksellista asiakaspalvelua ja tukea. Jane tuntee kaikki asiakaspalvelun osa-alueet ja on asiantuntija asiakkaiden valitusten ja tiedustelujen ratkaisemisessa.

Työkokemus:

  • Asiakaspalvelija - ABC Company, Anytown, ST (2018-nykyisin)
    • Asiakaspalvelun ja asiakastuen tarjoaminen asiakkaille, mukaan lukien tiedusteluihin vastaaminen ja valitusten ratkaiseminen.
    • Asiakastilien hallinnointi ja oikea-aikaisten maksujen varmistaminen
    • Käsittele asiakkaiden tilaukset ja käsittele mahdolliset ongelmat tai huolenaiheet
  • Asiakaspalvelija - XYZ Company, Anytown, ST (2015-2018)
    • Vastasi asiakkaiden tiedusteluihin ja valituksiin ajoissa ja ammattimaisesti.
    • Asiakaspalvelun ja asiakastuen tarjoaminen asiakkaille
    • Käsitteli asiakkaiden tilauksia ja käsitteli mahdolliset ongelmat tai huolenaiheet.

Koulutus: Anytown University, Anytown, ST (2011-2015): Bachelor of Science in Business Administration, Anytown University, Anytown, ST (2011-2015)

Taidot:

  • Asiakaspalvelu
  • Ongelmanratkaisu
  • Ajanhallinta
  • Viestintä
  • Organisaatio

Sertifikaatit:

  • Sertifioitu asiakaspalvelun ammattilainen (CCSP)
  • Sertifioitu asiakaskokemuksen ammattilainen (CCEP)

Kielet: englanti (sujuvasti), espanja (keskusteleva)



Vinkkejä asiakaspalvelijan ansioluetteloon

Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset asiakaspalvelijan ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Asiakaspalveluagentti - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.

  • Korosta asiakaspalvelukokemustasi ja saavutuksiasi.
  • Liitä mukaan kaikki asiaankuuluvat todistukset, kuten asiakaspalvelutodistus.
  • Keskity pehmeisiin taitoihin, kuten ongelmanratkaisuun, viestintään ja kärsivällisyyteen.
  • Mainitse mahdolliset lisätehtävät, joita olet ottanut hoitaaksesi asiakaspalvelutiimin auttamiseksi.
  • Muista mainita myös kaikki asiaankuuluvat atk-taidot, kuten CRM- tai lippujärjestelmien tuntemus.


Asiakaspalvelun agentti ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä

Asiakaspalvelijan ansioluettelon tiivistelmän tai ansioluettelon tavoitteen käyttäminen on tärkeää useista syistä. Ensinnäkin yhteenvedon tai tavoitteen avulla voit heti tunnistaa ainutlaatuisen pätevyytesi asiakaspalvelijan tehtävään. Sen avulla voit myös osoittaa nopeasti tietämyksesi asiakaspalvelusta, viestinnästä ja ongelmanratkaisutaidoista. Yhteenvedon tai tavoitteen avulla voit myös tuoda esiin kaikki asiaankuuluvat kokemukset, jotka voivat antaa sinulle etulyöntiaseman muihin hakijoihin nähden. Sisällyttämällä yhteenvedon tai tavoitteen voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu joukosta.

Esimerkki:

  • Kokenut asiakaspalvelija, jolla on yli 7 vuoden kokemus laadukkaan tuen tarjoamisesta nopeatempoisessa ympäristössä.
  • Motivoitunut asiakaspalvelija, jolla on yli 5 vuoden kokemus asiakkaiden auttamisesta ajoissa.
  • Vahva asiakaspalveluhistoria, jolla on yli 5 vuoden kokemus asiakkaiden ongelmien ratkaisemisesta ammattimaisesti.
  • Taitava asiakaspalvelija, jolla on yli 3 vuoden kokemus erinomaisen asiakaspalvelun tarjoamisesta.
  • Asiakaspalvelun asiantuntija, jolla on yli 10 vuoden kokemus huippuluokan asiakaspalvelusta.


Rakenna vahva kokemusosio asiakaspalvelun agentin ansioluetteloosi

Asiakaspalvelijan ansioluettelon vahva kokemusosio on tärkeä, koska sen avulla mahdolliset työnantajat voivat saada paremman käsityksen asiakaspalvelutaidoistasi ja kokemuksestasi. Se antaa heille myös käsityksen siitä, miten hyvin olet vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa, ratkaiset valituksia ja käsittelet vaikeita tilanteita. Vahva kokemusosio voi myös osoittaa kykysi ajatella itsenäisesti ja tarjota ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin. Lopuksi se voi osoittaa, että sinulla on tarvittavat taidot ja pätevyys menestyä asiakaspalvelutehtävissä.

Esim:

  • Tarjosi erinomaista asiakaspalvelua yli 2 vuoden ajan vastaamalla kyselyihin, ratkaisemalla valituksia ja käsittelemällä tilauksia.
  • Käsitteli asiakkaiden tiedusteluja henkilökohtaisesti, puhelimitse ja sähköpostitse.
  • Ylitti asiakastyytyväisyystavoitteet tarjoamalla jatkuvasti korkeatasoista palvelua.
  • Kehitti ja paransi asiakaspalvelumenettelyjä ja -politiikkoja.
  • Käsitteli ja ratkaisi menestyksekkäästi asiakkaiden valitukset.
  • Ylläpitänyt ajan tasalla olevaa tietoa tuotteista ja palveluista.
  • Tutki asiakkaiden tiedusteluja ja tarjosi täsmällisiä ja oikea-aikaisia ratkaisuja.
  • Ylläpitänyt asiakastietoja ja käsitellyt asiakastietoja luottamuksellisesti.
  • Tarjosi tarvittaessa apua muille asiakaspalvelijoille.
  • Kehitti ja ylläpiti myönteisiä asiakassuhteita.


Asiakaspalveluagentti ansioluettelo koulutus esimerkki

Asiakaspalvelija tarvitsee yleensä lukion tai vastaavan tutkinnon. Joissakin tapauksissa työnantajat saattavat suosia hakijoita, joilla on korkeakoulututkinto tai kandidaatin tutkinto asiaan liittyvältä alalta, kuten liiketalouden, viestinnän tai asiakaspalvelun johtamisen alalta. Lisäksi asiakaspalvelijoilla on oltava vahvat viestintä-, ongelmanratkaisu- ja organisointitaidot.

Seuraavassa on esimerkki asiakaspalvelijan ansioluetteloon soveltuvasta kokemusluettelosta:

  • Kauppatieteiden kandidaatti, toukokuu 2020
  • Missourin yliopisto, Columbia, MO
  • KESKIARVO 3.2/4.0


Asiakaspalvelun agentti Taidot ansioluetteloon

On tärkeää lisätä taitoja asiakaspalvelijan ansioluetteloon, koska ne osoittavat pätevyytesi niillä aloilla, joita tarvitaan tehtävässä menestymiseen. Taidot, kuten ongelmanratkaisu, aktiivinen kuuntelu, viestintä ja asiakaspalvelu, ovat olennaisia asiakaspalveluagentille. Mukaan olisi myös liitettävä esimerkkejä näistä taidoista käytännössä, kuten onnistunut asiakasvalitusten ratkaiseminen tai uuden asiakaspalveluprosessin menestyksekäs käyttöönotto. Näiden taitojen ja esimerkkien esittäminen osoittaa mahdollisille työnantajille, että olet pätevä tehtävään.

Pehmeät taidot:

  1. Viestintä
  2. Empatia
  3. Kärsivällisyys
  4. Ongelmanratkaisu
  5. Organisaatio
  6. Sopeutumiskyky
  7. Ihmisten väliset suhteet
  8. Aktiivinen kuuntelu
  9. Ajanhallinta
  10. Neuvottelut
< />
Kovat taidot:
  1. Viestintä
  2. Ongelmanratkaisu
  3. Kärsivällisyys
  4. Tuotetuntemus
  5. Ristiriitojen ratkaiseminen
  6. Ajanhallinta
  7. Tekniset taidot
  8. Monitehtäväisyys
  9. Tietojen syöttö
  10. Organisointitaidot


Yleiset virheet, joita kannattaa välttää asiakaspalvelijan ansioluetteloa kirjoittaessa

Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.

  • Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
  • Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
  • Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
  • Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tehtävään vakavasti.
  • Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
  • Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
  • Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.


Asiakaspalveluagentin ansioluettelon tärkeimmät asiat

  • Korosta asiaankuuluvaa asiakaspalvelukokemusta
  • osoittaa poikkeuksellisia viestintätaitoja
  • Mainitse mahdolliset todistukset tai koulutus
  • Asiakaspalveluohjelmistojen tuntemus
  • Vahva ongelmanratkaisu- ja monitehtäväkyky.
  • Korosta mahdolliset palkinnot tai saavutukset
  • Sisällytä luettelo asiaankuuluvista asiakaspalvelutaidoista

On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.
Käyttövalmiit mallit, joiden avulla ansioluettelosi erottuu rekrytoijien silmissä
Kokeile Resumakerin ammattimaista ansioluettelon rakentajaa nyt. Aloita ilmaiseksi