Etsitkö tapaa esitellä siivoustaitojasi ja kokemustasi tehokkaasti ja huomiota herättävästi? Housekeeping Manager Resume Example -artikkelimme tarjoaa kattavan oppaan siitä, miten voit luoda upean, ammattimaisen ansioluettelon, joka erottaa sinut kilpailijoista. Opi arvokkaita vinkkejä ja niksejä siitä, miten voit hyödyntää taitosi ja pätevyytesi parhaalla mahdollisella tavalla ja luoda ansioluettelon, jonka avulla saat unelmiesi työpaikan.
Me käsittelemme:
- Kuinka kirjoittaa ansioluettelo, olipa toimialasi tai ammattinimikkeesi mikä tahansa.
- Mitä ansioluetteloon kannattaa laittaa, jotta se erottuu muista.
- Parhaat taidot, joita työnantajat kaikilla aloilla haluavat nähdä.
- Miten voit rakentaa ansioluettelon nopeasti ammattimaisella ansioluettelon rakentajallamme.
- Mikä ansioluettelomalli on ja miksi sinun pitäisi käyttää sitä.
Mitä siivouspäällikkö tekee?
Taloudenhoitopäällikkö vastaa hotellin tai muun suuren laitoksen taloudenhoitohenkilöstön johtamisesta. Hän huolehtii vierashuoneiden, kokoustilojen, aulojen ja muiden tilojen aikataulutuksesta, henkilöstöstä ja siivouksesta tarpeen mukaan. Hän valvoo myös siivoushenkilöstön koulutusta, ja hän voi olla vastuussa tarvikkeiden tilaamisesta ja ylläpidosta, koordinoinnista myyjien kanssa sekä turvallisuus- ja siisteysvaatimusten noudattamisen varmistamisesta.
- Kasinon jakajan ansioluettelon esimerkki
- Catering Manager ansioluettelo näyte
- Concierge ansioluettelo näyte
- Hostess ansioluettelo näyte
- Hotellin vastaanottopäällikkö ansioluettelo näyte
- Hotellipäällikkö ansioluettelo näyte
- siivouspäällikkö ansioluettelo näyte
- hengenpelastaja ansioluettelo näyte
- pysäköintialueen hoitaja ansioluettelo näyte
- Reservationist ansioluettelo näyte
- Resort Manager ansioluettelo näyte
- Ravintola Host ansioluettelo näyte
- kokenut ravintolapäällikkö ansioluettelo näyte
- Huonepalvelun hoitaja ansioluettelo näyte
- Spa johtaja ansioluettelo näyte
- kokenut matkaopas ansioluettelo näyte
- Kokenut matkatoimiston ansioluettelon näyte
- Tarjoilija ansioluettelo näyte
Mitkä ovat siivouspäällikön vastuualueet?
- Kehittää ja panna täytäntöön siivousstandardit ja -menettelyt
- siivoushenkilöstön palkkaaminen, kouluttaminen, valvominen ja arvioiminen
- Henkilöstön työvuorojen ajoittaminen ja tehtävien jakaminen
- Tilojen ja laitteiden säännölliset tarkastukset
- Turvallisuus- ja siisteysmääräysten noudattamisen varmistaminen.
- pitää kirjaa varastoista ja tarvikkeista
- Siivoustuotteiden ja -välineiden tilaaminen ja ostaminen
- ylläpitää talousarviota ja seurata menoja
Näyte taloudenhoitopäällikön ansioluettelo inspiraatiota varten
Housekeeping Managerin ansioluettelo Siivouspäällikkö
Henkilökohtaiset tiedot:
Nimi: Michael Smith
Osoite: 1425 Main Street, San Francisco, CA 94115.
Puhelin: (415) 555-0000
Sähköposti: michaelsmith@email.com
Yhteenveto:
Michael Smith on kokenut siivouspäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus hotelli- ja ravintola-alalta. Hänellä on vahva tausta asiakaspalvelussa, aikataulutuksessa sekä turvallisen ja siistin ympäristön ylläpitämisessä. Hän on asiantuntija siivoushenkilöstön johtamisessa, ja hänellä on kyky hoitaa kaikki mahdolliset ongelmat.
Työkokemus:
- Siivouspäällikkö, Hotel Palace, San Francisco, CA (kesäkuu 2009 - nykyisin)
- Hallinnoi 15 siivoojan henkilöstöä ja varmisti, että kaikki tehtävät saatiin ajallaan valmiiksi.
- Suunnitteli viikoittaiset siivoustehtävät ja varmisti, että kaikki hotellin alueet pidettiin puhtaina ja siisteinä.
- Vastasi asiakasvalituksiin ja ratkaisi mahdolliset ongelmat.
- Siivoustyönjohtaja, Hotel Ritz, San Francisco, CA (toukokuu 2006 - kesäkuu 2009)
- Valvoi 10 siivoojan henkilöstöä ja varmisti, että kaikki tehtävät suoritettiin ajallaan.
- Suunnitteli päivittäiset siivoustehtävät ja varmisti, että kaikki hotellin alueet pidettiin puhtaina ja siisteinä.
- Vastasi asiakasvalituksiin ja ratkaisi mahdolliset ongelmat.
Koulutus:
- Kauppatieteiden kandidaatti, San Franciscon valtionyliopisto (2003).
Taidot:
- Vahvat organisointi- ja ajanhallintataidot
- Erinomaiset asiakaspalvelu- ja viestintätaidot
- Microsoft Office Suite -ohjelmiston hallinta
Sertifikaatit:
- Certified Hotel Housekeeping Training (CHHT), International Hotel & Motel Association (IHMA) (2008).
Kielet:
- Englanti (sujuvasti)
- espanja (keskusteleva)
Taloudenhoitopäällikön ansioluettelovinkit
Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Housekeeping Manager -ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Housekeeping Manager - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.
- Korosta mahdollinen kokemus vieraanvaraisuusalalta, kuten siivouksesta, hotellinjohdosta tai cateringista.
- Mainitse mahdolliset todistukset, kuten todistus taloudenhoidosta tai vieraanvaraisuudesta.
- Mainitse myös aiemmissa tehtävissä hankkimasi asiakaspalvelu- tai viestintätaidot.
- Kerro yksityiskohtaisesti, onko sinulla kokemusta aikataulutuksesta ja budjetoinnista.
- Esittele mahdolliset johtamis- tai ongelmanratkaisukykysi.
Housekeeping Manager ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä
Siivouspäälliköiden tehtävänä on varmistaa, että laitoksen siisteys, järjestys ja turvallisuus pysyvät korkealla tasolla. Vahva ansioluettelon tiivistelmä tai ansioluettelon tavoite voi auttaa työnhakijaa erottumaan muista hakijoista ja osoittamaan palkkaaville johtajille, miksi hän sopii parhaiten tehtävään. Hahmottelemalla kokemuksensa, tietonsa ja taitonsa työnhakija voi osoittaa soveltuvuutensa tehtävään ja antaa palkkaaville johtajille käsityksen hänen mahdollisuuksistaan tehtävään. Ansioluettelon tiivistelmä tai ansioluettelon tavoite on myös hyvä tapa työnhakijoille osoittaa kykynsä työskennellä hyvin muiden kanssa ja sitoutumisensa korkeatasoiseen asiakaspalveluun.
Esim:
- Kokenut siivouspäällikkö, jolla on yli 8 vuoden kokemus hotellien siivouksesta ja asiakaspalvelusta. Taitava henkilöstön kouluttamisessa, huoneiden tarkastuksissa ja turvallisuusmääräysten noudattamisen varmistamisessa.
- Dynaaminen siivouspäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus majoitusalalta. Todistettua asiantuntemusta henkilöstöhallinnosta, budjetoinnista ja varastonhallinnasta.
- Motivoitunut siivouspäällikkö, jolla on yli 15 vuoden kokemus majoitusalalta. Taitava kouluttamaan, aikatauluttamaan ja johtamaan siivoushenkilöstöä.
- Taitava siivouspäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus hotellialalta. Taitava siivouksessa, organisoinnissa, budjetoinnissa ja varastonhallinnassa.
- Kokenut siivouspäällikkö, jolla on yli 5 vuoden kokemus majoitusalalta. Todistettu kokemus henkilöstön valvonnasta, huoneiden tarkastuksista ja koulutuksesta.
Rakenna vahva kokemusosio Housekeeping Manager ansioluetteloosi
Vahva kokemusosio taloudenhoitopäällikön ansioluettelossa on tärkeä, koska se antaa mahdolliselle työnantajalle perusteellisen kuvan hakijan ammatillisesta taustasta ja pätevyydestä. Siinä korostetaan henkilön pätevyyttä, tietoja ja taitoja, jotka ovat sovellettavissa tehtävään, ja annetaan työnantajalle konkreettisia todisteita hänen mahdollisuuksistaan menestyä tehtävässä. Kokemusta käsittelevässä osiossa olisi myös osoitettava hakijan kyky johtaa ja valvoa tehokkaasti siivoushenkilöstöä sekä kyky ylläpitää puhdasta ja turvallista ympäristöä vieraille. Lisäksi vahva kokemusosio voi osoittaa työnantajalle, että hakija on motivoitunut ja järjestelmällinen ja että hän pystyy työskentelemään tehokkaasti muiden kanssa.
Esim:
- Johtanut, kouluttanut ja valvonut jopa 20 työntekijän siivoushenkilöstöä ja opastanut huoneiden siivousstandardeja, turvallisuuskäytäntöjä ja asiakaspalvelua.
- Kehitti ja toteutti siivouspolitiikkoja, -menettelyjä ja -standardeja henkilökunnalle ja varmisti, että kaikki huoneet pidettiin hotellin standardien mukaisina.
- Ylläpitänyt tarkkaa inventaariota tarvikkeista, liinavaatteista ja muista materiaaleista ja varmistanut, että osastolla on riittävästi tarvittavia tarvikkeita.
- Tarjosi poikkeuksellista asiakaspalvelua vieraille ja vastasi valituksiin ja lisäpalvelupyyntöihin ajoissa.
- Suoritti kaikkien huoneiden rutiinitarkastukset, tunnisti ja käsitteli kaikki siisteyteen tai kunnossapitoon liittyvät ongelmat.
- Valmisteli ja hallinnoi taloudenhoitobudjettia ja valvoi menoja varmistaakseen, että osasto pysyi sille osoitettujen varojen rajoissa.
- Kehitti ja toteutti uuden siivoushenkilöstön koulutusohjelman, jossa korostettiin turvallisuusprotokollia ja asiakaspalvelun odotuksia.
- Valvoi kaikkien siivoustarvikkeiden tilaamista ja varastointia, seurasi käyttöä ja tilasi tarvittaessa lisätarvikkeita.
- Varmisti kaikkien turvallisuus- ja sanitaatiosäännösten noudattamisen ja järjesti säännöllisiä henkilökunnan kokouksia, joissa tarkasteltiin toimintatapoja ja menettelyjä.
- Suoritti säännöllisiä henkilöstöarviointeja, antoi palautetta ja opastusta varmistaakseen, että kaikki työntekijät täyttävät standardit.
Housekeeping Manager ansioluettelo koulutus esimerkki
Taloudenhoitopäällikkö tarvitsee tyypillisesti kandidaatin tutkinnon vieraanvaraisuuden johtamisesta, hotellihallinnosta, liikkeenjohdosta tai joltakin muulta vastaavalta alalta. Hänellä tulisi myös olla erinomaiset organisointitaidot, asiakaspalvelutaidot ja viestintätaidot. Lisäksi hänellä tulisi olla tietoa asiaan liittyvistä laeista, asetuksista ja turvallisuuskäytännöistä.
Seuraavassa on esimerkki Housekeeping Manager -ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:
- Associate of Applied Science in Hospitality Management, ABC University, Anytown, USA (2012).
- Certificate in Housekeeping Management, XYZ Institute, Anytown, Yhdysvallat (2010).
- Certificate in Front Office Management, ABC Institute, Anytown, Yhdysvallat (2008).
Taloudenhoitopäällikön taidot ansioluetteloon
Taitojen lisääminen siivouspäällikön ansioluetteloon on tärkeää, koska se osoittaa mahdollisille työnantajille, että sinulla on tarvittavat pätevyydet ja kyvyt siivousryhmän menestyksekkääseen johtamiseen. Se osoittaa myös, että sinulla on tarvittavaa asiantuntemusta Housekeeping Managerin vastuualueiden hoitamiseen, kuten henkilöstön johtamiseen, budjetointiin, aikataulutukseen, tarvikkeiden tilaamiseen ja puhtaan ja turvallisen ympäristön varmistamiseen. Työhön liittyvien erityistaitojen mainitseminen auttaa sinua erottumaan muista hakijoista ja lisää mahdollisuuksiasi tulla palkatuksi. Esimerkkejä taidoista ovat siivoustuotteiden ja -välineiden tuntemus, budjetointi ja aikataulutus, asiakaspalvelu, yksityiskohtien huomioiminen, varastonhallinta sekä kyky johtaa ja motivoida tiimiä.
Pehmeät taidot:
- Johtajuus
- Organisointi
- Viestintä
- ajanhallinta
- Ongelmanratkaisu
- Ihmisten väliset suhteet
- Motivaatio
- Tiimityö
- Sopeutumiskyky
- Monitehtäväisyys
Kovat taidot:
- Puhdistusosaaminen
- Tiiminhallinta
- Organisointitaidot
- Varastonhallinta
- Ajanhallinta
- Henkilöstön koulutus
- Turvallisuusstandardit
- Tarkastusprosessi
- Budjetointitaidot
- Ristiriitojen ratkaiseminen
Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi Housekeeping Manager Resume -ansioluetteloa
Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.
- Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
- Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
- Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista sisällyttää yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
- Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
- Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
- Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
- Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.
Keskeiset asiat siivouspäällikön ansioluetteloa varten
- Vahvat organisointitaidot ja ajanhallintataidot
- Kyky kommunikoida tehokkaasti henkilöstön, vieraiden ja myyjien kanssa.
- Turvallisuus- ja sanitaatiosäännösten tuntemus
- Kokemus budjetoinnista ja varastonvalvonnasta
- osoitettu kyky kouluttaa ja kehittää henkilöstöä
- Tuntemus tavanomaisista siivouskäytännöistä ja -menettelyistä
- Tietoisuus kemikaalien asianmukaisesta käsittelystä ja käytöstä
- Vahvat asiakaspalvelutaidot
- Erinomaiset ongelmanratkaisu- ja konfliktinratkaisukyvyt.
On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.