Tässä artikkelissa on kattava esimerkki hotellin vastaanottopäällikön ansioluettelosta. Siinä esitellään tehtävän edellyttämät avaintaidot ja -kokemus sekä työn vaatimukset ja kerrotaan, miten kirjoittaa vakuuttava ansioluettelo, jolla erotut kilpailijoista. Siinä annetaan myös vinkkejä ja neuvoja siitä, miten voit parhaiten tuoda pätevyytesi ja vahvuutesi esiin työnantajille. Tämän artikkelin avulla olet hyvällä tiellä kohti menestyksekästä hotellien vastaanottopäällikön uraa.
Me käsittelemme:
- Kuinka kirjoittaa ansioluettelo toimialasta tai työnimikkeestä riippumatta.
- Mitä ansioluetteloon kannattaa laittaa, jotta se erottuu muista.
- Parhaat taidot, joita työnantajat kaikilla aloilla haluavat nähdä.
- Miten voit rakentaa ansioluettelon nopeasti ammattimaisella ansioluettelon rakentajallamme.
- Mikä ansioluettelomalli on ja miksi sinun pitäisi käyttää sitä.
Mitä hotellin vastaanottopäällikkö tekee?
Hotellin vastaanottopäällikkö on vastuussa hotellin vastaanoton päivittäisten toimintojen valvonnasta. Siihen kuuluu henkilökunnan valvominen, erinomaisen asiakaspalvelun varmistaminen, vieraiden sisään- ja uloskirjautumisten hoitaminen, asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen, raporttien laatiminen ja tilojen turvallisuuden ylläpitäminen. Hän voi myös vastata henkilökunnan kouluttamisesta, koordinoinnista muiden osastojen kanssa ja budjetin hallinnoinnista.
- Casino Dealer Resume Sample
- Catering Manager ansioluettelo näyte
- Concierge-ansioluettelon esimerkki
- Hostessin ansioluettelon näyte
- Hotellin vastaanottopäällikön ansioluettelo
- Hotellipäällikkö ansioluettelo näyte
- siivouspäällikkö ansioluettelo näyte
- hengenpelastaja ansioluettelo näyte
- pysäköintialueen hoitaja ansioluettelo näyte
- Reservationist ansioluettelo näyte
- Resort Manager ansioluettelo näyte
- Ravintola Host ansioluettelo näyte
- kokenut ravintolapäällikkö ansioluettelo näyte
- Huonepalvelun hoitaja ansioluettelo näyte
- Spa johtaja ansioluettelo näyte
- kokenut matkaopas ansioluettelo näyte
- Kokenut matkatoimiston ansioluettelon näyte
- Tarjoilija ansioluettelo näyte
Mitkä ovat hotellin vastaanottopäällikön vastuualueet?
- Hallinnoi vastaanottohenkilökuntaa ja varmista, että kaikki vieraat saavat kohteliasta ja nopeaa palvelua.
- Varmista, että vastaanotossa on henkilökuntaa 24/7.
- Valvoo vieraiden sisään- ja uloskirjautumista.
- Käsittele vieraiden tiedustelut ja valitukset.
- Seuraa tiimin toimintaa varmistaaksesi, että kaikki palvelustandardit täyttyvät.
- Päivittäisten, viikoittaisten ja kuukausittaisten raporttien laatiminen.
- Kehittää ja toteuttaa strategioita voittojen maksimoimiseksi.
- Päivität ja ylläpidät hotellin käytäntöjä ja menettelyjä.
- Pysyt ajan tasalla alan suuntauksista ja muutoksista.
- Avustaa vuotuisen talousarvion ja rahoitussuunnitelmien laatimisessa.
- Varmistaa hotellin ja alan standardien noudattaminen.
Näyte Hotel Front Office Manager ansioluettelo Inspiraatio
Hotellin vastaanottopäällikkö
John Smith on erittäin kokenut hotellin vastaanottopäällikkö, jolla on poikkeukselliset asiakaspalvelu- ja viestintätaidot. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus vieraanvaraisuusalalta työskentelemällä erilaisissa hotelleissa ja lomakeskuksissa. Hän on erittäin organisoitu ja motivoitunut henkilö, joka on intohimoisesti kiinnostunut tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.
Työkokemus
- Hotellin vastaanottopäällikkö, XYZ-hotelli, 2015-nykyisin
- Vastaanottopäällikkö, ABC Resort, 2012-2015
- Vastaanottovirkailija, DEF Hotel, 2008-2012
Koulutus
Bachelor of Arts in Hospitality Management, University of XYZ, 2008
Taidot
Asiakaspalvelu, Organisointi, Viestintä, Konfliktinratkaisu, Ongelmanratkaisu, Ajankäytön hallinta.
Sertifikaatit
Hospitality Management Certification, Professional Hotel Management Association
Kielet
englanti, espanja
Vinkkejä hotellin vastaanottopäällikön ansioluetteloon
Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Hotel Front Office Manager -ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Hotel Front Office Manager - Tutustu heidän neuvoihinsa, joiden avulla voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.
- Osoita ansioluettelossasi asiakaspalvelu- ja vieraanvaraisuustaitojasi.
- Korosta asiaankuuluvaa kokemusta esimerkiksi tiimin johtamisesta, budjettien hallinnoinnista ja asiakasvalitusten ratkaisemisesta.
- Luettele kaikki ohjelmistot, kuten hotellinhallintajärjestelmät, jotka tunnet.
- Näytä kykysi kouluttaa, ohjata ja motivoida henkilöstöä.
- Ilmoita myös kaikki alaan liittyvät todistukset tai lisenssit, jotka olet hankkinut.
Hotel Front Office Manager ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä
Yhteenveto tai tavoite on tärkeä osa jokaisen hotellin vastaanottopäällikön ansioluetteloa. Se auttaa määrittelemään sävyn ja suunnan ansioluettelon muulle osalle ja antaa mahdollisille työnantajille tilannekuvan taidoistasi, pätevyydestäsi ja saavutuksistasi. Yhteenvedon tulisi olla räätälöity hakemaasi tehtävään, ja sen tulisi tarjota henkilöstöpäälliköille helppo tapa arvioida nopeasti, oletko oikea ehdokas tehtävään. Tiivistämällä tärkeimmät taitosi, pätevyytesi ja työkokemuksesi voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu kilpailijoista.
Esim:
- Kokenut Front Office Manager, jolla on yli 10 vuoden kokemus hotelli- ja ravintola-alalta. Todistettu kyky johtaa ja motivoida henkilöstöä. Taitava tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua ja ratkaisemaan asiakkaiden valituksia.
- Erittäin organisoitu Front Office Manager, jolla on 5 vuoden kokemus hotelli- ja vieraanvaraisuuden hallinnosta. Poikkeukselliset ihmissuhde- ja ongelmanratkaisutaidot. Taitava varausten, sisään- ja uloskirjautumisten hallinnassa.
- Dynaaminen Front Office Manager, jolla on 8 vuoden kokemus majoitusalalta. Onnistunut menestyksekkäästi johtamaan tiimejä, jotka tarjoavat erinomaista asiakaspalvelua. Taitava käsittelemään asiakkaiden tiedusteluja ja ylläpitämään hotellin kirjanpitoa.
- Motivoitunut Front Office Manager, jolla on 7 vuoden kokemus hotellialalta. Taitava asiakaspalvelukysymysten käsittelyssä ja tehokkaiden ratkaisujen tarjoamisessa. Osaa käyttää erilaisia hotellinhallintaohjelmistoja.
- Kekseliäs Front Office Manager, jolla on 4 vuoden kokemus hotelli- ja ravintola-alalta. Todistettu kokemus erinomaisen asiakaspalvelun tarjoamisesta. Taitava hotellivarausten, sisään- ja uloskirjautumisten hallinnassa.
Rakenna vahva kokemus osio Hotel Front Office Manager ansioluetteloasi varten.
Vahvan kokemusosion luominen hotellin vastaanottopäällikön ansioluetteloon on tärkeää muutamasta syystä. Ensinnäkin se osoittaa työnantajille, että sinulla on tarvittava kokemus, jotta voit menestyä tehtävässä. Sen avulla he voivat myös arvioida nopeasti taitojasi, pätevyyttasi ja työhistoriaasi. Vahva kokemusosio voi lisäksi osoittaa työnantajille, että olet monipuolinen hakija, joka pystyy vastaamaan työn vaatimuksiin. Se voi myös auttaa erottamaan sinut muista hakijoista ja saada ansioluettelosi erottumaan muista.
Esimerkki:
- Tarjosi erinomaista asiakaspalvelua ja johti vastaanottotoimintaa varmistaakseen, että asiakkaat saivat myönteisen kokemuksen.
- Ylläpitänyt ja päivittänyt vierastietokantaa ja hoitanut viestintää vieraiden ja henkilökunnan kanssa.
- Kehitti ja valvoi henkilöstön aikatauluja nopean palvelun varmistamiseksi ja henkilöstön tuottavuuden maksimoimiseksi.
- Avustanut palkanlaskennassa ja muissa hallinnollisissa tehtävissä tarpeen mukaan.
- Valmisteli ja valvoi kuukausittaisia myynti- ja käyttöasteraportteja.
- Varmisti, että hotellin ja vastaanoton henkilökunta noudatti kaikkia turvallisuus-, terveys- ja turvatoimia.
- Opastanut henkilöstöä ja käsitellyt asiakkaiden valituksia asiakastyytyväisyyden ylläpitämiseksi.
- Kehitti ja toteutti strategioita käyttöasteen ja tulojen lisäämiseksi.
- Järjestänyt säännöllisiä kokouksia henkilöstön kanssa suoritusten arvioimiseksi ja parannusalueiden tunnistamiseksi.
- Koordinoi toimintaa muiden osastojen kanssa toiminnan sujuvuuden varmistamiseksi.
Hotel Front Office Manager ansioluettelo koulutus esimerkki
Hotellin vastaanottopäälliköllä tulisi yleensä olla vähintään lukion päättötodistus tai GED-tutkinto. Jotkut työnantajat saattavat pitää parempana hotelli- tai liiketalouden korkeakoulututkintoa. Vastaava kokemus hotellialalta on myös välttämätöntä. Ihanteellisilla hakijoilla tulisi olla vahvat organisointi-, viestintä-, ongelmanratkaisu-, asiakaspalvelu- ja tietokonetaidot.
Seuraavassa on esimerkki hotellien vastaanottopäällikön ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:
- B.S. in Hospitality Management, Kalifornian yliopisto, Los Angeles.
- Certified Hotel Administrator (CHA) American Hotel & Lodging Educational Institutelta
- Sertifioitu Hospitality Supervisor American Hotel & Lodging Educational Institutelta
- Sertifioitu Front Office Management American Hotel & Lodging Educational Institute -yrityksestä.
- Certified Hospitality Sales and Marketing American Hotel & Lodging Educational Institutelta
Hotel Front Office Manager Taitoja ansioluetteloon
Taitojen lisääminen ansioluetteloon hotellin vastaanottopäällikölle on tärkeää, koska se auttaa kuvaamaan pätevyyttäsi ja kykyjäsi työtä varten. Se antaa mahdollisille työnantajille käsityksen siitä, miten hyvin ymmärrät hotellin vastaanottotoimiston toimintaa ja mitä voit tuoda tehtävään. Taitoja voivat olla esimerkiksi asiakaspalvelu, organisointi, ongelmanratkaisu, viestintä, myynti, atk-taidot ja hotellitoiminnan tuntemus. Näiden taitojen sisällyttäminen ansioluetteloosi osoittaa työnantajille, että olet ihanteellinen ehdokas tehtävään.
Pehmeät taidot:
- Johtajuus
- Organisointi
- Viestintä
- Ihmisten väliset taidot
- Ongelmanratkaisu
- ajanhallinta
- Konfliktinratkaisu
- Asiakaspalvelu
- Päätöksenteko
- Tiimityö
Kovat taidot:
- Revenue Management
- Asiakaspalvelu
- Ongelmanratkaisu
- Tiimin johtaminen
- Kirjanpitotaidot
- Tietokonetaidot
- Organisointitaidot
- ajanhallinta
- Toiminnallinen tietämys
- Kirjanpito
Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi hotellin vastaanottopäällikön ansioluetteloa
Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.
- Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
- Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
- Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista mainita yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
- Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tehtävään vakavasti.
- Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
- Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
- Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.
Tärkeimmät asiat hotellin vastaanottopäällikön ansioluetteloon
- Kokemus hotellin vastaanottohenkilöstön ja toimintojen johtamisesta.
- Vahvat asiakaspalvelu- ja viestintätaidot
- Hotellialan standardien ja menettelyjen perusteellinen tuntemus.
- Microsoft Officen ja hotellien hallintajärjestelmien kaltaisten tietokoneohjelmistojen hallitseminen.
- Kyky hoitaa useita tehtäviä samanaikaisesti
- Pystyy käsittelemään valituksia ja ratkaisemaan asiakkaiden ongelmat tehokkaasti.
- Pystyy luomaan raportteja ja analysoimaan tietoja tehokkuuden parantamiseksi.
- Pystyy varmistamaan, että turvallisuusmääräyksiä ja -lakeja noudatetaan.
- Kykenee ylläpitämään erinomaisia suhteita vieraisiin ja henkilökuntaan.
- Pystyy kehittämään ja toteuttamaan strategioita tulojen ja käyttöasteen lisäämiseksi.
On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.