Oletko etsimässä uutta toimistopäällikön paikkaa? Jos olet, sinun kannattaa varmistaa, että ansioluettelosi on ajan tasalla ja räätälöity hakemaasi työpaikkaan sopivaksi. Jotta voisit erottua kilpailijoistasi, olemme luoneet esimerkin hyvästä hallinnollisen toimistopäällikön ansioluettelosta. Esimerkkimme ansioluettelosta tarjoaa helposti seurattavan ohjeen oman vaikuttavan ansioluettelosi ja saatekirjeesi laatimiseen.
Me käsittelemme:
- Kuinka kirjoittaa ansioluettelo toimialasta tai työnimikkeestä riippumatta.
- Mitä ansioluetteloon kannattaa laittaa, jotta se erottuu muista.
- Parhaat taidot, joita työnantajat kaikilla aloilla haluavat nähdä.
- Miten voit rakentaa ansioluettelon nopeasti ammattimaisella ansioluettelon rakentajallamme.
- Mikä ansioluettelomalli on ja miksi sinun pitäisi käyttää sitä.
Mitä hallinnollinen toimistopäällikkö tekee?
Toimistopäällikön tehtävänä on valvoa toimiston päivittäistä toimintaa. Hän huolehtii siitä, että toimisto toimii sujuvasti ja tehokkaasti johtamalla henkilöstöä, aikataulutusta, asiakaspalvelua, rahoitustoimintaa ja toimiston ylläpitoa. Hän hoitaa myös hallinnollisia tehtäviä, kuten arkistointia, tietojen syöttämistä sekä sähköposteihin ja puheluihin vastaamista.
Mitkä ovat hallinnollisen toimistopäällikön vastuualueet?
- hallinnollisen tuen antaminen johdolle ja henkilöstölle
- Toimistotoimintojen ja -menettelyjen organisointi ja koordinointi
- ylläpitää toimistotarvikkeiden ja -laitteiden varastoa
- raporttien, esitysten ja kirjeenvaihdon valmistelu
- Varmistaa, että arkistointijärjestelmiä ylläpidetään ja että ne ovat ajan tasalla.
- Laskujen ja ostotilausten käsittely
- Tilinpäätöksen täsmäyttäminen
- Toimiston budjetin hallinnointi
- Työntekijöiden johtaminen ja tukeminen
- Varmistaa toimiston politiikkojen ja menettelyjen noudattaminen
Näyte hallinnollinen toimistopäällikkö ansioluettelo inspiraatiota varten
Hallinnollinen toimistopäällikkö
Henkilökohtaiset tiedot:
- Nimi: Jane Doe
- Syntymäaika: 1983
- Puhelin: (555) 555-5555.
- Sähköposti: janedoe@example.com
- Osoite: 123 Main Street, Anytown, ST 12345
Kunnianhimoinen, organisoitu ja erittäin motivoitunut hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus kattavan hallinnollisen tuen tarjoamisesta monenlaisille organisaatioille. Todistettu kyky hallita useita projekteja samanaikaisesti, noudattaa jatkuvasti määräaikoja ja laatia yksityiskohtaisia raportteja. Hänellä on erinomaiset viestintä-, ongelmanratkaisu- ja ajanhallintataidot.
Työkokemus:
- Hallinnollinen toimistopäällikkö, ABC Corporation - Anytown, ST (2015 - Nykyinen)
- Suora vastuu toimistohenkilöstön valvonnasta ja johtamisesta, mukaan lukien palkkaaminen, koulutus ja suoritusten arviointi.
- Toimistoautomaatiojärjestelmän käyttöönotto lisäsi tuottavuutta ja tehokkuutta.
- Hoiti kaikki hallinnolliset tehtävät, mukaan lukien arkistointi, budjetointi ja toimistotarvikkeiden ylläpito.
- Toimitusjohtajan hallinnollinen tukeminen.
Koulutus:
- Kauppatieteiden kandidaatin tutkinto, Anytown University - Anytown, ST (2007)
Taidot:
- Microsoft Officen ja Adobe Acrobatin hallinta
- Erinomaiset viestintä- ja organisointitaidot
- Vahvat ongelmanratkaisu- ja ajanhallintataidot
- Kyky hallita tehokkaasti useita hankkeita
Sertifikaatit:
- Sertifioitu hallinnon ammattilainen (CAP)
Kielet:
- englanti (äidinkieli)
- Espanja (sujuvasti)
Hallinnollisen toimistopäällikön ansioluettelovinkit
Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Administrative Office Manager -ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Administrative Office Manager - Tutustu heidän neuvoihinsa, jotta voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.
- Korosta saavutuksia työtehtävien sijaan.
- Käytä toimintasanoja kuvaamaan vastuualueitasi ja taitojasi.
- Sisällytä hakemaasi työpaikkaan liittyvät avainsanat.
- Luettele todistukset, palkinnot ja ammatilliset kehityskurssit.
- Muista sisällyttää yhteystietosi ansioluettelosi alkuun.
Hallinnollinen toimistopäällikkö Yhteenveto Esimerkkejä
Ansioluettelon tiivistelmä tai tavoite on hyvä tapa kertoa mahdollisille työnantajille, mitkä ovat pätevyytesi ja uratavoitteesi. Se toimii myös johdantona ansioluettelosi muulle osalle ja on hyvä tapa tehdä hyvä vaikutelma. Yhteenvedon tulisi olla lyhyt, ytimekäs ja ytimekäs, ja siinä tulisi tuoda esiin tärkeimmät pätevyytesi ja kokemuksesi. Toimistopäällikön osalta ansioluettelossa olisi mainittava kokemuksesi hallinnon alalla, tietämyksesi toimistonhallinnan välineistä ja mahdolliset asiaan liittyvät taitosi.
Esim:
- Hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus hallinnollisesta tuesta johtajille, johtajille ja osastoille. Kokemusta aikatauluttamisesta, kirjanpidosta, budjetoinnista ja palkanlaskennasta.
- Erittäin organisoitu hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 5 vuoden kokemus liiketoiminnan, henkilöstön ja asiakassuhteiden hallinnoinnista. Taitava budjetoinnissa, aikataulutuksessa, palkanlaskennassa ja talousraportoinnissa.
- Kokenut hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 7 vuoden kokemus hallinnollisen tuen tarjoamisesta. Asiantuntija tehokkaiden toimistotoimintojen kehittämisessä ja ylläpitämisessä, kokousten koordinoinnissa ja sujuvan työnkulun varmistamisessa.
- Kekseliäs hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 5 vuoden kokemus päivittäisten toimistotehtävien hoitamisesta. Taitava kehittämään taloudellisia suunnitelmia, luomaan raportteja ja ratkaisemaan asiakaskyselyitä.
- Luotettava hallinnollinen toimistopäällikkö, jolla on yli 3 vuoden kokemus päivittäisten toimintojen johtamisesta. Tuntee kirjanpidon, aikataulutuksen, budjetoinnin, palkanlaskennan ja asiakaspalvelun.
Rakenna vahva kokemusta jakso teidän hallinnollinen toimistopäällikkö Resume
Vahvan kokemusta käsittelevän osion luominen toimistopäällikön ansioluetteloon on tärkeää, koska se tarjoaa tilaisuuden tuoda esiin ne taidot ja pätevyydet, jotka tekevät sinusta parhaan ehdokkaan tehtävään. Kokemusta käsittelevässä osiossa olisi korostettava onnistuneesti suorittamiasi tehtäviä ja saavuttamiasi vaikuttavia tuloksia. Sen pitäisi myös osoittaa, että olet kykenevä työskentelemään nopeatempoisessa ympäristössä, hallitsemaan useita projekteja ja hoitamaan monenlaisia hallinnollisia tehtäviä. Vahva kokemusosio auttaa sinua erottumaan kilpailijoista ja osoittaa palkkaavalle esimiehelle, että olet oikea henkilö tehtävään.
Esim:
- tuki johtohenkilöstöä, mukaan lukien kokousten aikatauluttaminen ja kalentereiden hallinta
- Suunnitteli ja koordinoi toimistotapahtumia, kuten henkilöstökokouksia ja koko yrityksen laajuisia juhlia.
- valvoi toimiston päivittäistä toimintaa, mukaan lukien tarvikkeiden tilaaminen ja kirjanpidon ylläpito.
- Hallinnoi vastaanottotiskiä tervehtimällä vierailijoita, vastaamalla kyselyihin ja ohjaamalla heidät asianmukaisille osastoille.
- Kehitti ja toteutti toimistokäytäntöjä ja -menettelyjä hallinnollisten prosessien virtaviivaistamiseksi.
- Luotu ja ylläpidetty arkistointijärjestelmä kaikkia asiakirjoja varten, sekä paperilla että sähköisesti
- Yhteydenpito myyjien ja toimittajien kanssa toimistotarvikkeiden oikea-aikaisen toimituksen varmistamiseksi.
- Kehitti ja ylläpiti asiakaskontakteja ja myyntimahdollisuuksia koskevaa tietokantaa.
- Seurasi ja raportoi toimistokulut kuukausittain.
- Avustanut raporttien ja esitysten laatimisessa ylimmälle johdolle.
Hallinnollinen toimistopäällikkö ansioluettelo koulutus esimerkki
Hallinnollinen toimistopäällikkö tarvitsee yleensä vähintään lukion tai GED-tutkinnon, jotta häntä voidaan harkita tehtävään. Joissakin tapauksissa työnantajat saattavat pitää parempana hakijoita, joilla on liiketalouden, toimistohallinnon, taloushallinnon tai jonkin siihen liittyvän alan Associate- tai Bachelor-tutkinto. Lisäksi vaaditaan usein kokemusta toimisto- tai hallintotehtävistä.
Seuraavassa on esimerkki hallintotoimistopäällikön ansioluetteloon soveltuvasta kokemusluettelosta:
- Kauppatieteiden kandidaatti, pääaineena toimistohallinto, Kalifornian yliopisto, Los Angeles, CA.
- Sertifioitu ammattisihteeri (CPS)
- Sertifioitu hallinnon ammattilainen (CAP)
Hallinnollinen toimistopäällikkö Taitoja ansioluetteloon
On tärkeää lisätä taitoja hallinnollisen toimistopäällikön ansioluetteloon, koska sen avulla mahdolliset työnantajat voivat nopeasti tunnistaa hakijan pätevyyden ja vahvuudet. Lisäksi se tarjoaa vertailupohjan eri hakijoiden välille. Esimerkkejä taidoista, jotka olisi hyvä sisällyttää hallinnollisen toimistopäällikön ansioluetteloon, ovat organisointi, viestintä, ongelmanratkaisu, ajanhallinta, asiakaspalvelu ja tietokoneen käyttötaito.
Pehmeät taidot:
- Organisaatio
- Viestintä
- Johtajuus
- ajanhallinta
- Ihmisten väliset suhteet
- Ongelmanratkaisu
- Päätöksenteko
- Joustavuus
- Neuvottelut
- Monitehtäväisyys
Kovat taidot:
- Järjestelytaidot
- Analyyttiset taidot
- Microsoft Office
- Asiakaspalvelu
- Tietojen syöttö
- Kirjanpito
- Kirjanpito
- Projektinhallinta
- Ajanhallinta
- Viestintätaidot
Yleiset virheet, joita kannattaa välttää kirjoittaessasi hallinnollisen toimistopäällikön ansioluetteloa
Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.
- Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
- Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
- Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista sisällyttää yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
- Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
- Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
- Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
- Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.
Hallintotoimistopäällikön ansioluettelon keskeiset asiat
- Vahvat organisointi- ja monitehtävätaidot
- Microsoft Office Suite -ohjelmiston, mukaan lukien Word, Excel ja PowerPoint, osaaminen
- Toimistolaitteiden, kuten kopiokoneiden ja faksilaitteiden, tuntemus.
- Kyky asettaa tehtävät tärkeysjärjestykseen ja hoitaa useita tehtäviä samanaikaisesti.
- Erinomaiset viestintätaidot ja vahva asiakaspalveluhenkisyys
- Kyky työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä.
- Kyky säilyttää luottamukselliset tiedot
- Hallinnollisten menettelyjen ja prosessien tuntemus
- Kirjanpidon, arkistoinnin ja tietojen syöttämisen taito.
On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.