Tervetuloa Front Desk Attendant Resume Example -artikkeliin! Täällä tarjoamme kattavan oppaan tehokkaan ansioluettelon kirjoittamiseen vastaanottovirkailijan työtä varten. Käsittelemme tarvittavat taidot ja pätevyydet sekä parhaat käytännöt, joiden avulla voit luoda ansioluettelon, joka erottuu kilpailijoista. Tarjoamme myös hyödyllisiä vinkkejä ja niksejä, joiden avulla saat ansioluettelostasi kaiken irti. Avullamme voit olla varma, että teet ansioluettelollasi hyvän vaikutuksen.
Me käsittelemme:
- Kuinka kirjoittaa ansioluettelo, olipa toimialasi tai ammattinimikkeesi mikä tahansa.
- Mitä ansioluetteloon kannattaa laittaa, jotta se erottuu muista.
- Parhaat taidot, joita työnantajat kaikilla aloilla haluavat nähdä.
- Miten voit rakentaa ansioluettelon nopeasti ammattimaisella ansioluettelon rakentajallamme.
- Mikä ansioluettelomalli on ja miksi sinun pitäisi käyttää sitä.
Mitä vastaanottovirkailija tekee?
Vastaanottovirkailijan tehtävänä on tarjota erinomaista asiakaspalvelua toimipaikan vieraille ja vierailijoille. Hän tervehtii asiakkaita, vastaa kysymyksiin, tekee varauksia, käsittelee maksuja ja antaa tietoa laitoksesta ja sen palveluista. He voivat myös vastata asiakkaiden sisään- ja uloskirjaamisesta, opastamisesta, aulan ja muiden yleisten tilojen siisteydestä ja järjestyksestä sekä muusta vieraiden tarvitsemasta avusta.
- Cosmetologist Resume Sample
- Muotikonsultti ansioluettelon näyte
- Muotistylisti Ansioluettelon näyte
- kampaaja ansioluettelo näyte
- Manikyristi Ansioluettelon näyte
- kynsiteknikko ansioluettelo näyte
- Salon vastaanottovirkailija ansioluettelo näyte
- Spa koordinaattori ansioluettelo näyte
- Spa vastaanottovirkailija ansioluettelo näyte
- Bussi Monitor ansioluettelo näyte
- Desk Clerk ansioluettelo näyte
- Front Desk Assistant ansioluettelo näyte
- Front Desk hoitaja ansioluettelo näyte
- Front Desk virkailija ansioluettelo näyte
- Front Desk vastaanottovirkailija ansioluettelo näyte
- Front Desk edustaja ansioluettelo näyte
- Front Desk esimies ansioluettelo näyte
- Auto myynti ansioluettelo näyte
- asiakaspalvelun edustaja ansioluettelo näyte
- Kukkasuunnittelija ansioluettelo näyte
Mitkä ovat vastaanottovirkailijan tehtävät?
- Vieraiden tervehtiminen ja vastaanottaminen
- Puheluihin vastaaminen ja viestien vastaanottaminen
- Perustietojen antaminen hotellista ja paikallisesta alueesta.
- Vieraiden kirjaaminen sisään ja ulos
- Maksujen käsittely ja kuittien antaminen
- Asiakasvalitusten käsittely ja ratkaisujen tarjoaminen
- Varausten tekeminen ja huoneiden saatavuuden varmistaminen
- Vastaanottoalueen pitäminen järjestyksessä ja siistinä
- Kaikkien vieraiden lokikirjan pitäminen
Näyte Front Desk Attendant ansioluettelo Inspiraatio
John Smith
Osoite: 123 Main Street, New York, NY 10001.
Puhelin: (555) 555-5555.
Sähköposti: johnsmith@example.com
Yhteenveto
Johnilla on yli 2 vuoden kokemus työskentelystä vastaanottovirkailijana nopeatempoisessa ympäristössä. Hänellä on erinomaiset asiakaspalvelutaidot, hän on erittäin organisoitunut ja yksityiskohtiin suuntautunut ja etsii aina tapoja parantaa asiakaskokemusta. Hän on intohimoinen tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua ja on omistautunut tarjoamaan viihtyisän ja miellyttävän kokemuksen jokaiselle, joka kävelee ovesta sisään.
Työkokemus
- Front Desk Attendant, ABC Hotel, New York, NY (huhtikuu 2018 - nykyhetki)
- Tervehdit kaikki vieraat ystävällisesti ja ammattimaisesti.
- Avustaa vieraita sisään- ja uloskirjautumismenettelyissä
- Maksujen käsittely ja käteistapahtumien hoitaminen
- Vastaa puheluihin ja vastaa vieraiden tiedusteluihin.
- Pidä aulatilat siistinä.
- Front Desk Clerk, XYZ Hotel, New York, NY (joulukuu 2016 - maaliskuu 2018)
- Toivotti vieraat tervetulleiksi saapuessaan ja antoi heille tietoa hotellista.
- avusti vieraita sisään- ja uloskirjautumismenettelyissä
- Maksujen käsittely ja käteistapahtumien hoitaminen
- Vastasi puheluihin ja vastasi vieraiden tiedusteluihin.
- tarjosi erinomaista asiakaspalvelua vieraiden tyytyväisyyden varmistamiseksi
Koulutus
Lukiodiplomi, Bronx High School, Bronx, NY (toukokuu 2016)
Taidot
- Erinomaiset asiakaspalvelutaidot
- Vahvat organisointi- ja monitehtävätaidot
- Kyky työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä.
- Microsoft Office Suite -ohjelmiston hallinta
Sertifikaatit
Certified Front Desk Agent, ABC Hotel, New York, NY (tammikuu 2017)
Kielet
englanti (sujuva)
espanja (keskusteleva)
Ansioluettelo vinkkejä Front Desk Attendant
Täydellisen, uran käynnistävän ansioluettelon luominen ei ole helppo tehtävä. Yleisten kirjoitussääntöjen noudattaminen voi auttaa, mutta on myös viisasta saada neuvoja, jotka on räätälöity omaan työnhakuun sopiviksi. Kun olet uusi työelämässä, tarvitset Front Desk Attendant -ansioluettelovinkkejä.
Keräsimme parhaat vinkit kokeneilta Front Desk Attendant - Tutustu heidän neuvoihinsa, joiden avulla voit paitsi helpottaa kirjoittamisprosessia myös lisätä mahdollisuuksiasi luoda ansioluettelo, joka herättää mahdollisten työnantajien kiinnostuksen.
- Korosta asiakaspalvelukokemustasi, monia tehtäviä hoitavia kykyjäsi ja organisointitaitojasi.
- Osoita kokemuksesi tietokonejärjestelmistä ja -ohjelmista, kuten myyntipiste- ja varausjärjestelmistä.
- Mainitse mahdollinen kokemuksesi hotellikohtaisista ohjelmistoista, kuten kiinteistönhallintajärjestelmistä.
- Kerro kaikki tietosi erilaisista aiheista, kuten paikallisista nähtävyyksistä ja tapahtumapaikoista.
- Näytä kykysi pysyä organisoituna ja rauhallisena stressin alla.
Front Desk Attendant ansioluettelo Yhteenveto Esimerkkejä
Ansioluettelon tiivistelmä tai ansioluettelon tavoite on loistava tapa herättää mahdollisten työnantajien huomio ja esitellä pätevyytesi. Se on erityisen hyödyllinen vastaanottovirkailijan tehtävissä, sillä työnantajat haluavat nopeasti arvioida, miten pystyt hoitamaan asiakaspalvelun ja päivittäiset työtehtävät. Tiivistelmässä tai tavoitteessa tulisi tuoda esiin taustasi asiakaspalvelussa, viestinnässä ja hallinnollisissa tehtävissä. Lisäksi sinun tulisi mainita kaikki suorittamasi asiaankuuluvat todistukset tai koulutukset, jotka tekevät sinusta ihanteellisen ehdokkaan tehtävään.
Esim:
- Kokenut vastaanottovirkailija, jolla on yli 5 vuoden kokemus erinomaisesta asiakaspalvelusta erilaisissa tehtävissä. Taitava hallitsemaan ja ratkaisemaan asiakaskyselyitä.
- Erittäin järjestäytynyt vastaanottovirkailija, jolla on 4 vuoden kokemus. Omistaa erinomaiset viestintä- ja ihmissuhdetaidot. Taitava monitehtäväinen työskentely ja ongelmanratkaisu.
- Luotettava ja ahkera vastaanottovirkailija, jolla on 3 vuoden kokemus. Taitava käsittelemään asiakkaiden valituksia ja tiedusteluja ystävällisellä ja ammattimaisella asenteella.
- Omistautunut ja yksityiskohtaisesti orientoitunut vastaanottovirkailija, jolla on 2 vuoden kokemus. Kyky hallita useita tehtäviä ja tarjota erinomaista asiakaspalvelua.
- Dynaaminen ja ystävällinen vastaanottovirkailija, jolla on 1 vuoden kokemus. Keskittyy poikkeuksellisen asiakaspalvelun tarjoamiseen ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseen.
Rakenna vahva kokemus jakso Your Front Desk Attendant ansioluettelo
Vahvan kokemusosion luominen vastaanottovirkailijan ansioluetteloon on tärkeää, koska sen avulla työnantajat voivat nopeasti arvioida pätevyytesi työhön. Se on lähinnä tilannekuva ammatillisesta taustastasi ja asiantuntemuksestasi. Tämän osion tulisi sisältää asiaankuuluvat työnimikkeet, roolit ja vastuualueet. Siihen tulisi myös sisällyttää mahdolliset palkinnot, todistukset tai muut saavutukset, jotka olet mahdollisesti saanut aiemmin. Kokemusta koskevassa osiossa olisi esiteltävä selkeästi ne taitosi ja kykysi, jotka tekevät sinusta sopivan vastaanottovirkailijan tehtävään. On tärkeää sisällyttää yksityiskohtaisia kuvauksia, jotka antavat kontekstin saavutuksillesi ja osoittavat, miten olet pystynyt edistämään aiempien työnantajien menestystä. Työnantajat haluavat nähdä, miten kokemuksesi soveltuu tehtävään, johon he ovat palkkaamassa, joten varmista, että kokemusta koskeva osio on räätälöity juuri siihen tehtävään, jota haet.
Esim:
- Suoritti asiakaspalvelutehtäviä, kuten puhelimeen vastaamista, kyselyihin vastaamista ja asiakasvalitusten ratkaisemista.
- Vastaanotti asiakkaat heidän saapuessaan ja ohjasi heidät asianmukaisiin tiloihin.
- Tietoa hotellista, sen mukavuuksista ja palveluista.
- Tarkisti asiakkaan tiedot ja keräsi maksun suoritetuista palveluista.
- Suoritti asiakkaiden sisään- ja uloskirjautumiset tehokkaasti ja ystävällisesti.
- Tarjosi concierge-palveluja, kuten varausten tekemistä, ohjeiden antamista ja paikallisten nähtävyyksien suosittelemista.
- Ylläpitänyt siistiä ja järjestettyä vastaanottotiskialuetta.
- Suoritti hallinnollisia tehtäviä, kuten arkistointia, faksausta ja tietojen syöttämistä.
- Käsitteli maksut ja laati kuitit.
- Avustanut uusien vastaanottovirkailijoiden koulutuksessa.
Front Desk Attendant ansioluettelo koulutus esimerkki
Vastaanottovirkailijoilta vaaditaan yleensä lukion päättötodistus tai vastaava tutkinto. Joissakin tapauksissa työnantajat saattavat vaatia lisäpätevyyttä, kuten korkeakoulututkintoa tai asiaan liittyvää työkokemusta. Lisätaitoja, joista voi olla hyötyä, ovat viestintä- ja asiakaspalvelutaidot, tietokoneen käyttötaito ja vahvat organisointitaidot.
Seuraavassa on esimerkki Front Desk Attendant -ansioluetteloon sopivasta kokemusluettelosta:
- Lukiodiplomi, XYZ-lukio, XYZ, XYZ, 20XX
- Hotellinhoitotodistus, XYZ-instituutti, XYZ, XYZ, 20XXXX.
- Ensiapu- ja elvytyssertifikaatti, XYZ-instituutti, XYZ, XYZ, 20XXXX
Front Desk Attendant Taitoja ansioluetteloon
On tärkeää lisätä taitoja Front Desk Attendant -ansioluetteloon, koska ne ovat avainasemassa osoitettaessa hakijan pätevyyttä ja kokemusta. Taitoja voivat olla esimerkiksi asiakaspalvelu, ihmissuhdeviestintä, tietokoneen käyttötaito, ongelmanratkaisu, monitehtäväisyys ja ajanhallinta. Korostamalla näitä taitoja työnantajat voivat saada paremman käsityksen hakijan kyvyistä ja siitä, miten hän voi edistää organisaation toimintaa.
Pehmeät taidot:
- Viestintätaidot
- Ihmissuhdetaidot
- Asiakaspalvelu
- Organisointitaidot
- Monitehtäväisyys
- ajanhallinta
- Tietokoneen lukutaito
- Ongelmanratkaisu
- Yksityiskohtien huomioiminen
- Ristiriitojen ratkaiseminen
Kovat taidot:
- Asiakaspalvelu
- Tietojen syöttö
- Aikataulutus
- Käteisen käsittely
- Tietokonetaidot
- Monitehtäväisyys
- Vieraiden tervehtiminen
- Ongelmien ratkaiseminen
- Ristiriitojen ratkaiseminen
- Ajanhallinta
Yleisiä virheitä välttää kirjoittaessasi Front Desk Attendant ansioluetteloa
Näillä kilpailluilla työmarkkinoilla työnantajat saavat keskimäärin 180 hakemusta jokaista avointa työpaikkaa kohden. Näiden ansioluetteloiden käsittelyssä yritykset luottavat usein automatisoituihin hakijaseurantajärjestelmiin, jotka voivat seuloa ansioluettelot ja karsia vähiten pätevät hakijat. Jos ansioluettelosi on niiden harvojen joukossa, jotka pääsevät näiden bottien ohi, sen on silti tehtävä vaikutus rekrytoijiin tai palkkaavaan johtajaan. Koska hakemuksia tulee niin paljon, rekrytoijat kiinnittävät kuhunkin ansioluetteloon yleensä vain 5 sekuntia huomiota ennen kuin he päättävät, hylkäävätkö he sen. Tämän vuoksi on parasta välttää sisällyttämästä hakemukseen mitään häiritsevää tietoa, joka voisi johtaa hakemuksen hylkäämiseen. Voit varmistaa, että ansioluettelosi erottuu edukseen, kun luet alla olevassa luettelossa, mitä sinun ei pitäisi sisällyttää työhakemukseesi.
- Ei saatekirjettä. Saatekirje on hyvä tapa selittää, miksi olet paras ehdokas tehtävään ja miksi haluat paikan.
- Liian paljon jargonia. Palkkaavat johtajat eivät halua lukea ansioluetteloa, joka on täynnä teknisiä termejä, joita he eivät ymmärrä.
- Tärkeiden yksityiskohtien pois jättäminen. Muista sisällyttää yhteystietosi, koulutustaustasi, työhistoriasi ja kaikki asiaankuuluvat taidot ja kokemukset.
- Yleisen mallin käyttäminen. Räätälöi ansioluettelosi hakemasi työpaikan mukaan. Tämä osoittaa työnantajalle, että suhtaudut tosissasi tehtävään.
- Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet. Tarkista ansioluettelosi aina uudelleen kirjoitus-, oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheiden varalta.
- Keskitytään liikaa velvollisuuksiin. Muista sisällyttää saavutukset ja onnistumiset osoittaaksesi työnantajalle, että olet loistava ehdokas.
- Henkilötiedot mukaan lukien. Vältä henkilökohtaisten tietojen, kuten iän, siviilisäädyn tai uskonnollisen vakaumuksen ilmoittamista.
Avainasiat vastaanottovirkailijan ansioluetteloa varten
- Korosta asiakaspalvelu- ja viestintätaitoja
- Kokemus monilinjaisista puhelinjärjestelmistä
- Toimistonhallintaohjelmistojen tuntemus
- maininta tietoteknisistä taidoista, mukaan lukien Microsoft Office -ohjelmat.
- Korostaa organisointi- ja ongelmanratkaisutaitoja
- Maininta turvallisuus- ja turvaprotokollien tuntemuksesta.
- Luettelo kokemuksesta käteistapahtumien käsittelystä
- Korostetaan kykyä työskennellä yhteistyössä ja itsenäisesti.
- mainita HIPAA:n ja muiden vaatimustenmukaisuutta koskevien säännösten ymmärtäminen.
- Erinomaiset ihmissuhde- ja asiakaspalvelutaidot
On aika aloittaa työnhaku. Varmista, että olet parhaimmillasi ja saat seuraavan työpaikkasi postipalvelussa seuraavien apuvälineiden avulla resumaker.fi.